Hallo, Zoals julie meschien al gezien hebben is er een mooie poolse map uitgebracht.
Maar ik heb die map gisteren gedownload ik speel met GTS 1.02.
EN ik gebruik geen mods alleen de mod startcapitaal en man tgx toeremod.
ik heb de poolse map er op gezet ik begon met nieuw game
maar ik kreeg het bericht Niet verzenden rapportverzenden
Kan iemand me helpe alvast bedankt
Poolse map probleem.
-
- Lid
Re: Poolse map probleem.
dat probleem heb ik ook.
echt heel jammer
Greetzzz,
michael
echt heel jammer
Greetzzz,
michael
Die is waarschijnlijk niet comtipatible met 1.02 dus als je de 1.00 patch download en instaleert moet die het wel doen (heb ik zelf nog niet geprobeert )
nee met 1.00 doet hij het ook niet
jammer genoeg:(
Jeetje nou dan weet ik dat wat vervelend! warom zette ze hem dan ook te downloade kijk op youtube zie je filmpjes warom lukte het hun wel dat bedoel ikSennatjuh schreef:nee met 1.00 doet hij het ook niet
ik heb ook een probleem met die poolse map want ik kan hem niet downloaden via die site ze zeggen dat ik premium moet worden
Je moet om de 2 minuten blijven proberen,heb ik ook gehad.sprang93 schreef:ik heb ook een probleem met die poolse map want ik kan hem niet downloaden via die site ze zeggen dat ik premium moet worden
Bij doet de map het ook niet.
dafboyke schreef:Je moet om de 2 minuten blijven proberen,heb ik ook gehad.sprang93 schreef:ik heb ook een probleem met die poolse map want ik kan hem niet downloaden via die site ze zeggen dat ik premium moet worden
Bij doet de map het ook niet.
De map werkt wel,
in youtube die filmpjes tog dus de map werkt:D
maar ik snap niet hoe zij het doen,
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |