Patch GTS
Patch GTS
Hey, sinds dat ik de patch heb gedownload, kan ik niet meer in de garage spullen kopen voor in me truck. Ik heb er dan wel de mod instaan dat je begint met 500.000 Maar ik kan dan geen onderdelen enz meer kopen, en ook niet laten spuiten, Iemand een idee hoe ik de patch er weer kan uit halen, of evt het probleem kan oplossen?
Re: Patch GTS
Ik zou zegen probeer het zonder die mod. Want ik heb met de patch nergens last van.
sintclair
sintclair
Ander oplossing als je de patch na de mod installeert dan werk hij niet goed dus oplossing even GTS ervan af doen opnieuw installeren en de patch gelijk doen dan mods opnieuw er in zetten zo heb ik het ook op gelost en alles werkt
Mvg Catpower
Mvg Catpower
Na de patch werden er bij mijgeen plaatsnamen meer aangegeven (kaart en email) wel op de weg
Je hebt zeker de english mod, daar word dat idd niet meer. Je zult hem dan moeten verwijderen!
ja klopt ik heb de Engelse mod gebruikt, ik spreek überhaupt geen Duits
het hindert (nog) niet zo, dus dan maar zonder plaatsnamen
het hindert (nog) niet zo, dus dan maar zonder plaatsnamen
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |