kan iemand mij helpen?
bij de mod map moet je bestanden inzetten die .SCS zijn
nou heb ik perongeluk de foute knop gebruikt en een mod opgemaakt met een kladblok en nu werken de mods niet meer in mijn map weet iemand wat ik moet doen?
.SCS bestanden
Re: .SCS bestanden
Try:
Klik met rechter muisknop op het bestand, dan Openen Met> en dan moet je ff winrar ofzowiets zoeken.
Klik met rechter muisknop op het bestand, dan Openen Met> en dan moet je ff winrar ofzowiets zoeken.
werkt niet!
wat voor pictogram geeft hij met je modje een stapeltje boeken of een soort kladblok dan zou je indedaad moeten doen wat hier boven staat als je winrar hebt moet je die als standaard instellen en aanvinken heb je winzip dan die uiteraard (dit type bestand altijd met dit progie openen) wel ff aanvinken dan he.
2e optie download modje opnieuw en plaats die kijk of het dan goed is.
2e optie download modje opnieuw en plaats die kijk of het dan goed is.
hij geeft het aan als een klein blaadje met een winrar teken binnenin!
bij die kladblok was het juist met een kladblokje,,
ik heb al vaker nieuwe mods gedownload en die hebben het ook dus..
als ik mods inzet dan laat hij tot het einde en dan slaat hij meteen vast
bij die kladblok was het juist met een kladblokje,,
ik heb al vaker nieuwe mods gedownload en die hebben het ook dus..
als ik mods inzet dan laat hij tot het einde en dan slaat hij meteen vast
Een blaadje met stapeltje boeken is bij mij gewoon een scs bestand daar kan het dus niet aan liggen.
Is het een nieuwe mod die niet werkt ?
Je hebt echt eerder genoemde gedaan?
Klik 1 keer je modje aan dan rechter muis knop openen met dan winrar selecteren aan vinken dat dat het standaard programma is en oké klikken
test ook nog even of je met dubbel klikken het bestand opent met winrar of dat hij het met wat anders doet het afsluiten kun je gewoon met X doen
Is het een nieuwe mod die niet werkt ?
Je hebt echt eerder genoemde gedaan?
Klik 1 keer je modje aan dan rechter muis knop openen met dan winrar selecteren aan vinken dat dat het standaard programma is en oké klikken
test ook nog even of je met dubbel klikken het bestand opent met winrar of dat hij het met wat anders doet het afsluiten kun je gewoon met X doen
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |