Beste leden,
Het lijkt mij leuk en misschien ook wel handig voor de nieuwe eigenaren om eens te polsen wat er van hen verwacht wordt.
Zal trucksimulators.nl een bloeiperiode tegemoet gaan of zal trucksimulators.nl het ravijn in storten?
Toekomst trucksimulators.nl
Re: Toekomst trucksimulators.nl
we zien idd nog wel wat het word 

Aangezien ik beetje met Pieter heb gepraat via PM, en ik hem zo een beetje kan inschatten weet ik zeker dat het vooruit zal gaan, en veel bij zal komen.
Alleen denk ik dat het op een langer termijn ligt. Spreek uit ervaring met sites. Je kan niet een site overnemen en binnen enkele dagen schone vooruitgang laten zien
Maar ik heb er 100% vertrouwen in deze jongens.
Alleen denk ik dat het op een langer termijn ligt. Spreek uit ervaring met sites. Je kan niet een site overnemen en binnen enkele dagen schone vooruitgang laten zien

ik denk dat de sfeer op lange termijn een beetje terug komt maar het zal nooit meer zijn zoals in het begin maar ik hoop dat het weer leuk word op deze site
met de vlam in de pijp

-
- Lid
nieuwe gezichten, dus nieuwe ideen, ik denk dat het dus wel beter wordt
iedereen zecht dat het beter zal gaan met nieuwe eigenaren, maar er zijn toch pas nieuwe eigenaren
berr schreef:iedereen zecht dat het beter zal gaan met nieuwe eigenaren, maar er zijn toch pas nieuwe eigenaren
Dus Berr, over welke nieuwe eigenaren zullen al die mensen het hebben denk je?