Ik heb niet zoveel ( of bijna geen ) verstand van computers als ik ets wil opstarten geeft hij deze foutmelding :
Wat te doen ?
Videokaart probleem?
Re: Wat moet ik nu doen ?
je hebt niet de juiste drivers ginstaleerd van je grafische kaart
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt
Re: Wat moet ik nu doen ?
Dus wat kan ik nu doen ?
Ets heeft het altijd gedaan sinds gister
Ets heeft het altijd gedaan sinds gister
Re: Videokaart probleem?
probeer eens u videokaart te uploaden en als dat niet helpt gooi ets dan er eens af en de instalatie van u beeldkaart en terug opnieuw instaleren heb ik ook eens moeten doen en heb nu geen probl. meer alleen nog een goeie map zoeken en dan weer lekker rijden
gl en ik hoop dat ik u heb geholpen
Mvg Jordan
gl en ik hoop dat ik u heb geholpen
Mvg Jordan
met de vlam in de pijp
- Twinone020
- Lid
wat je eventuweel kunt proberen is om te kijken of idd wel aan de specs doet, van ETS zo ja update de videokaart eens van de juiste fabrikant werkt dit niet verwijder de instalatie van je videokaart en download deze vervolgens van de website af van Saphire of Nvidia werkt dit niet dan zou je toch langs een Computer winkel moeten gaan Bijvoorbeeld Mycom als dat bij jou in de buurt zit. of een andere. heb namelijk geen idee waar je woont maar dat maakt niet uit maar dat zou een oplossing kunnen zijn.
mijn pc:
Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz
P6T SE Socket 1366
SSD: Vertex 4 128GB
HDD 2TB WD20EARX
corsair Dominator DDR3 1600 6GB
videokaart: MSI GTX 660 2GB
OCZ 600Watt voeding
Windows 7 Ultimate 64 bits
Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz
P6T SE Socket 1366
HDD 2TB WD20EARX
OCZ 600Watt voeding
Het zou ook een virus geweest kunnen zijn die gewoon een stel van je computerbestanden eraf heeft gegooit.
Check eens op virussen en installeer de game ook eens opnieuw.
Check eens op virussen en installeer de game ook eens opnieuw.
Ik heb hier juist een account gemaakt en ik zit juist met hetzelfde probleem. Ik heb ETS al lang en deed het altijd keurig maar sinds een maand werkt het niet meer goed.
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Beste is om als je updates drivers, opnieuw installeren drivers en virusscanner hebt geprobeerd, dat je dan de harde schijf formateerd, en windows opnieuw installeert.
Doet hij het dan nog niet, dan zou ik eens je hardware vervangen.
- Twinone020
- Lid
willem123456 schreef:Beste is om als je updates drivers, opnieuw installeren drivers en virusscanner hebt geprobeerd, dat je dan de harde schijf formateerd, en windows opnieuw installeert.
Niet elke virusscanner kan virrussen ontdekken beste kan je Mbam maleware antibytes downloaden zoek dan via google dit op en als je geen gebruik maakt van windows 7 of vista zou je Combofix ook kunnen downloaden. dit kan je gewoon via google gratis verkrijgen ik zeg wel 1 ding om Combofix te gebruiken moet je naar Veilige modus starten en zonder netwerktoepassingen. Mbam kan je gewoon in je normale modus draaien naast de normale virusscanner instaleer mbam en update deze en laat deze de de scan zo volledig mogelijk doen. dit is echt een van de beste manieren om de virussen te verwijderen. wij gebruiken ze zelf ook in de computer winkel en het werkt wel. ik spreek dus uit ervaring hierin. zou dit niet werken dan zou je dus echt het best advies kunnen vragen bij een computerwinkel. maar het lijkt me stug dat de video kaart het niet aan kan als je mij kan vertellen welk type het bijvoorbeeld: Saphire ATI HD 5750 dan zou ik zeggen dat ie het makkelijk aan moet kunnen omdat het een 1 GB kaart is en het spel niet zoveel zou vragen. ik kan namelijk redelijk veel achter halen voor je als je dat zou willen niet persoonlijk naar Willem123456 bedoelt maar ik spreek dus echt uit ervaring om deze 2 te downloaden. en te laten draaien je zal zien dat je miss wel een geinfecteerde pc hebt. mocht je nog vragen hebben stel ze gerust. en dit is niet om reclame te maken voor computerwinkels en dergelijke.
mijn pc:
Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz
P6T SE Socket 1366
HDD 2TB WD20EARX
OCZ 600Watt voeding
Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz
P6T SE Socket 1366
HDD 2TB WD20EARX
OCZ 600Watt voeding
het is zijn videokaart.
daar heb ik ook last van gehad.
1. de nieuwste videokaart driver downloaden.
2. de nieuwste directX downloaden.
dan zal het wel over zijn.
daar heb ik ook last van gehad.
1. de nieuwste videokaart driver downloaden.
2. de nieuwste directX downloaden.
dan zal het wel over zijn.
er is zoveel mooier, dan een scania V8. Je moet het enkel maar willen zien.
zet dit in je onderschrift als je tegen hackers bent.http://i39.tinypic.com/2yws37d.jpg.