heeuuyy
Ik heb een vraagje. Weten jullie hoe het kan dat het spel stotterd?
stotteren
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: stotteren
Voldoe je wel aan alle systeemeisen?
denk het wel
Dit kan ook gebeuren als je er te veel mods in hebt, gooi alle mods er eens uit en zet ze dan een voor een terug tot je weet welke problemen geeft.
Dat stotteren is wat we lag noemen..........en komt door een te zware belasting van je systeem of je grafische gedeelte.
Je zou kunnen proberen je grafische instellingen wat te verlagen en idd wat mods eruit.
Sommige ai voertuigen kunnen dat ook veroorzaken.......met name standalone trailers die ai zijn en trucks die je ai hebt gezet.
Je zou kunnen proberen je grafische instellingen wat te verlagen en idd wat mods eruit.
Sommige ai voertuigen kunnen dat ook veroorzaken.......met name standalone trailers die ai zijn en trucks die je ai hebt gezet.
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt
okee ik ga het proberen
- dafmaf
- Lid
- Contacteer:
vroeger stotterde hij bij mij ook maar ik weet hoe dat komt ik had het op OpenGL staan toen heb ik het naar DirectX gezet en het stotterde niet meer. misschien een oplossing.
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
hoe kun je dat veranderen dan?
- dafmaf
- Lid
- Contacteer:
als je begint dan moet je niet op Start drukken maar in het menu blijven dan op instellingen drukken boven in je start scherm van ETS dan kun je als het goed is het overzetten
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
maar dat heb ik ingesteld dat dat niet meer komt kun je dat ook weer terug krijge??