Ik neem aan dat dat speciale interieur ergens staat..........dus een bepaalde truckplaats......laten we zeggen dat je die op Mercedes standard hebt.
Dan open je de truck definitie file en scrol je naar beneden tot je de volgende regel tegenkomt:
interior_data: interior.mercedes.actros.exclusive (hier kunnen alle trucks staan uiteraard)
Verander nu deze regel in: interior_data: interior.mercedes.actros.standard en je hebt je speciale interieur uit het voorbeeld......en doe de andere mercedes trucks dan op mercedes.exclusive.
Zoals ik al op een ander topic heb uitgelegd maakt het niet uit op welke plaats een truck staat............slechts deze regel bepaald wel interieur er in komt.
Dus je kan bv een scania op een scania plaats met een renault interieur laten rijden.
ps. Als je een ander merk truck interieur neemt verander dan ook de camera settings naar die truck..........anders zie je de metertjes soms niet goed.
Gr. Flame
Hoe verander je een truck van locatie bij de dealer ?
Re: Hoe verander je een truck van locatie bij de dealer ?
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt
-
- Lid
Flame schreef:Ik neem aan dat dat speciale interieur ergens staat..........dus een bepaalde truckplaats......laten we zeggen dat je die op Mercedes standard hebt.
Dan open je de truck definitie file en scrol je naar beneden tot je de volgende regel tegenkomt:
interior_data: interior.mercedes.actros.exclusive (hier kunnen alle trucks staan uiteraard)
Verander nu deze regel in: interior_data: interior.mercedes.actros.standard en je hebt je speciale interieur uit het voorbeeld......en doe de andere mercedes trucks dan op mercedes.exclusive.
Zoals ik al op een ander topic heb uitgelegd maakt het niet uit op welke plaats een truck staat............slechts deze regel bepaald wel interieur er in komt.
Dus je kan bv een scania op een scania plaats met een renault interieur laten rijden.
ps. Als je een ander merk truck interieur neemt verander dan ook de camera settings naar die truck..........anders zie je de metertjes soms niet goed.
Gr. Flame
Mhh echt super man !!! Meer dan een tevreden mens nu ! Hartelijk dank voor al deze mooie en nuttige informatie hoor! Dit waardeer ik enorm !
Fijne dag nog en mocht ik iets kunnen doen zeg het gerust !
Vriendelijke groetjes
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |