Ik hoop dat het echt een hele groote map word met mooie nieuwe modellen en zoals monkey ook al zei dat het ook z'n goed spel wordt als 18wos
Gr Sven
Euro Truck Simulator 2
- monkeysven
- Ere-Lid
Re: euro truck simulator 2

Voor de duidelijkheid, zullen we vanaf nu over ETS2 spreken en niet over ETS2010. Aangezien hij nu als ETS2 bekend is.marcoac94 schreef:of ze moeten gewoon een nl truck simulator maken met alle merken maar is er al meer informatie over ets 2 of heet hij 2010 en wanneer word hij uitgebracht
Bij ETS ging ieder1 ook over 2008/2009 praten, maar dit is absoluut niet zo.
oke vroeg het me af eerst op het forum stond ets 2010 maar heb nu het andwoord 

Persoonlijk denk ik dat enkel het MAN merk blijft, aangezien ze daar een licentie voor hebben, ze zullen vlak voor de release vast en zeker de merken aanpassen weer terug naar SWIFT e.d. (Of ze hebben nu wel licenties gekregen, dat weet ik (nog) niet). Verder moeten ze echt is iets doen aan de wegen in steden, Van mij mogen ze er een paar jaar over doen, maar dan echt een GOEDE map! & game!
- danny 123
- Lid
ook zal het wel grappig zijn als er echt politie was en je wordt aangehouden en dat je schade aan je truck hebt als je iets plat rij of tegenaan rij
verwacht nou maar niet al te veel want bij elke game zegt iederen ja dik mooi allemaal en dit en dat, kijk hoe weinig animo voor gts,ukts alleen al, Mischien word dit een hele goede hoor begrijp me niet verkeerd maar verwacht gewoon niet al te veel
En wacht tot hij uit is 

Ik drink bier, ik rook wiet, ik ben Ajacied.
in de 18 wos series waren er gewoon politie auto'sdanny 123 schreef:ook zal het wel grappig zijn als er echt politie was en je wordt aangehouden en dat je schade aan je truck hebt als je iets plat rij of tegenaan rij

Laatst gewijzigd door WoKo op do 27 mei 2010, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: een meervoud van auto is auto's en niet autos.
Reden: een meervoud van auto is auto's en niet autos.
hij moet zijn zoals alles in het echt maar het blijft voorlopig bij dromen mensen
ah, en ik denk dat het echte logo's nu zijn!
ah, en ik denk dat het echte logo's nu zijn!
duurt minstens 1 jaar!.
Laatst gewijzigd door Erwin op wo 06 jul 2011, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.