Hallo, Aangezien ik een paar steden mis in GTS wil ik die graag toevoegen. Alleen ik weet niet hoe je nieuwe steden maakt.
En ik weet ook niet hoe ik ze in een mod folder krijg. (tja door een scs file te maken maar dan snap ik geen ene yoyo van)
HELPPIE ME.
Ik zie de reactie's wel.
Greetz,
WoKo
Steden toevoegen.
- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Steden toevoegen.
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
Re: Steden toevoegen.
heey,
ik wil dat ook
idd er ontbreken wat steden zoals : freiburg en de andere zijn te dichtbij bij de normale steden in GTS
het zou leuk zijn dat je van freiburg naar novara kunt met de trein net zoals in het echt daarom freiburg
later man (Y)
ik wil dat ook
idd er ontbreken wat steden zoals : freiburg en de andere zijn te dichtbij bij de normale steden in GTS
het zou leuk zijn dat je van freiburg naar novara kunt met de trein net zoals in het echt daarom freiburg
later man (Y)
love = football
ja kan het nog aan skinners vragen7 daf 105 schreef:heey,
ik wil dat ook
later man (Y)
zoek eerst in de base.scs->DEF->city.
daar staan de steden van gts + london,dover,manchester etc, daarvan de naam iig veranderen en eventueel de coordinatie voor een realistische vrachtprijs.
dan kun je gaan mappen.
daar staan de steden van gts + london,dover,manchester etc, daarvan de naam iig veranderen en eventueel de coordinatie voor een realistische vrachtprijs.
dan kun je gaan mappen.
- monkeysven
- Ere-Lid
Je kan het ook vragen in Lolsmurfs map vragen topic ofzo.
- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Off-topic (dit moet ik even zeggen)zeno-R620 schreef:ja kan het nog aan skinners vragen7 daf 105 schreef:heey,
ik wil dat ook
later man (Y)
Skinners hebben er hiermee niks van doen. Skinners worden gebruikt om dingen te skinnen zoals vrachtwagens of borden, een map maken is een vak apart.
zeno-R620 je moet wel opletten waar je op doelt in je zin. Ik ken skinners die geen map kunnen maken. En ik ken mensen die goed een map kunnen maken maar weer niet kunnen skinnen. Dus pas op met het plaatsen van reacties. En niet zomaar lukraak reacties plaatsen om je berichtenteller om hoog te pompen.
On-topic
Hmm, ik heb nog gekeken op het internet, zijn wel handleidingen, maar die zijn onduidelijk, ik heb liefst een handleiding waarbij plaatjes zijn bijgevoegd.
Iemand een goede handleiding.
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
http://www.glenn52.com/editor_guide.htm ... ceCityItem <- iets beters is er nietWoKo schreef:Off-topic (dit moet ik even zeggen)zeno-R620 schreef:ja kan het nog aan skinners vragen7 daf 105 schreef:heey,
ik wil dat ook
later man (Y)
Skinners hebben er hiermee niks van doen. Skinners worden gebruikt om dingen te skinnen zoals vrachtwagens of borden, een map maken is een vak apart.
zeno-R620 je moet wel opletten waar je op doelt in je zin. Ik ken skinners die geen map kunnen maken. En ik ken mensen die goed een map kunnen maken maar weer niet kunnen skinnen. Dus pas op met het plaatsen van reacties. En niet zomaar lukraak reacties plaatsen om je berichtenteller om hoog te pompen.
On-topic
Hmm, ik heb nog gekeken op het internet, zijn wel handleidingen, maar die zijn onduidelijk, ik heb liefst een handleiding waarbij plaatjes zijn bijgevoegd.
Iemand een goede handleiding.
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |