Steden toevoegen.

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Gesloten
WoKo
Lid
Lid
Contacteer:

Steden toevoegen.

Bericht door WoKo »

Hallo, Aangezien ik een paar steden mis in GTS wil ik die graag toevoegen. Alleen ik weet niet hoe je nieuwe steden maakt.
En ik weet ook niet hoe ik ze in een mod folder krijg. (tja door een scs file te maken maar dan snap ik geen ene yoyo van)
HELPPIE ME.

Ik zie de reactie's wel.

Greetz,

WoKo
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
7 daf 105
Lid
Lid

Re: Steden toevoegen.

Bericht door 7 daf 105 »

heey,
ik wil dat ook
idd er ontbreken wat steden zoals : freiburg en de andere zijn te dichtbij bij de normale steden in GTS :S
het zou leuk zijn dat je van freiburg naar novara kunt met de trein net zoals in het echt daarom freiburg :D
later man (Y)
love = football
zeno-R620
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door zeno-R620 »

7 daf 105 schreef:heey,
ik wil dat ook
idd er ontbreken wat steden zoals : freiburg en de andere zijn te dichtbij bij de normale steden in GTS :S
het zou leuk zijn dat je van freiburg naar novara kunt met de trein net zoals in het echt daarom freiburg :D
later man (Y)
ja kan het nog aan skinners vragen
mantgx
Lid
Lid

Bericht door mantgx »

zoek eerst in de base.scs->DEF->city.
daar staan de steden van gts + london,dover,manchester etc, daarvan de naam iig veranderen en eventueel de coordinatie voor een realistische vrachtprijs.
dan kun je gaan mappen.
Afbeelding
monkeysven
Ere-Lid
Ere-Lid

Bericht door monkeysven »

Je kan het ook vragen in Lolsmurfs map vragen topic ofzo.
Cojones and Monkeysven, Trucksimulators.nl Trolling Team.

[quote="Scaniaboyy8"]Rook spuiten? Tjoene? FTW![/quote]

[quote="VolvoFH"]Pagga Brother :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup:[/quote]

Afbeelding
WoKo
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door WoKo »

zeno-R620 schreef:
ik wil dat ook
later man (Y)
Off-topic (dit moet ik even zeggen)
Skinners hebben er hiermee niks van doen. Skinners worden gebruikt om dingen te skinnen zoals vrachtwagens of borden, een map maken is een vak apart.
zeno-R620 je moet wel opletten waar je op doelt in je zin. Ik ken skinners die geen map kunnen maken. En ik ken mensen die goed een map kunnen maken maar weer niet kunnen skinnen. Dus pas op met het plaatsen van reacties. En niet zomaar lukraak reacties plaatsen om je berichtenteller om hoog te pompen.

On-topic
Hmm, ik heb nog gekeken op het internet, zijn wel handleidingen, maar die zijn onduidelijk, ik heb liefst een handleiding waarbij plaatjes zijn bijgevoegd.
Iemand een goede handleiding.
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
mantgx
Lid
Lid

Bericht door mantgx »

WoKo schreef:
zeno-R620 schreef:
ik wil dat ook
later man (Y)
Off-topic (dit moet ik even zeggen)
Skinners hebben er hiermee niks van doen. Skinners worden gebruikt om dingen te skinnen zoals vrachtwagens of borden, een map maken is een vak apart.
zeno-R620 je moet wel opletten waar je op doelt in je zin. Ik ken skinners die geen map kunnen maken. En ik ken mensen die goed een map kunnen maken maar weer niet kunnen skinnen. Dus pas op met het plaatsen van reacties. En niet zomaar lukraak reacties plaatsen om je berichtenteller om hoog te pompen.

On-topic
Hmm, ik heb nog gekeken op het internet, zijn wel handleidingen, maar die zijn onduidelijk, ik heb liefst een handleiding waarbij plaatjes zijn bijgevoegd.
Iemand een goede handleiding.
http://www.glenn52.com/editor_guide.htm ... ceCityItem <- iets beters is er niet ;)
Afbeelding
Tristan

Bericht door Tristan »

Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Gesloten

Terug naar “Algemeen”