Hej allemaal
Ik zou graag willen leren hoe ik nou een stand-alone trailer in het spel krijg, want dat zijn meestal de mooiste trailers
Als iemand hier een uitleg wil geven zou dat fijn zijn. Veel mensen zullen er baat bij hebben
MvH
Uitleg stand-alone trailers
Re: Uitleg stand-alone trailers
Het is gewoon zoals andere maar je moet de juiste skin hebben.
hoe bedoel je juiste skin hebben de stand-alone trailers vind ik mooier als gewone vervangende trailers, maar nu wil ik graag weten hoe je dat voor elkaar krijgt. Hoe je die stand-alone trailers in het spel krijgt.
MvH
MvH
Anders heb je zon lelijke trailer die van alles mist.
ja maar meneer bedoeld:
HOE HOE HOE!!! je zon trailer in het spel zet!
hahahaaaaaa via mod map natuurlijk!! zoals anderefreakstor schreef:ja maar meneer bedoeld:
daar ga je de fout in zenozeno-R620 schreef:hahahaaaaaa via mod map natuurlijk!! zoals anderefreakstor schreef:ja maar meneer bedoeld:
als je een map er in heb sitte zoals veel mense hebben moet je de storage aan passen en dat lukt bij veel mensen niet
daf24 schreef:daar ga je de fout in zenozeno-R620 schreef:hahahaaaaaa via mod map natuurlijk!! zoals anderefreakstor schreef:ja maar meneer bedoeld:
als je een map er in heb sitte zoals veel mense hebben moet je de storage aan passen en dat lukt bij veel mensen niet