GTS>ETS en ETS>GTS Topic
- danny 123
- Lid
Re: GTS>ETS en ETS>GTS Topic
mijn kleur is goed maar voor de rest is er ook niet veel mis mee denk
Laatst gewijzigd door danny 123 op ma 21 mei 2012, 21:52, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
1 woon er 2 km vanaf(wernhout is verder)
2 embleem op zijkant is te laag geplaatst
3 van alle foto`s op het internet is de donkerder dan die van jou (van hassel ,chaufeurs vereniging zundert)
4 belettering op zijkant is anders dan in het echt op de truck zal er even een foto bij zetten van mutsters zelf
groeten simon
2 embleem op zijkant is te laag geplaatst
3 van alle foto`s op het internet is de donkerder dan die van jou (van hassel ,chaufeurs vereniging zundert)
4 belettering op zijkant is anders dan in het echt op de truck zal er even een foto bij zetten van mutsters zelf
groeten simon
- danny 123
- Lid
hoe kom jij aan die foto dat is mijn pa truck
Laatst gewijzigd door danny 123 op do 02 feb 2012, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
vrij internet?????????
- danny 123
- Lid
op een paar puntjes had je wel gelijk ik ben het nu aan het aan passen maar d kleur is in het spel donkerder dan op de screens
Laatst gewijzigd door danny 123 op ma 21 mei 2012, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
nou danny je durft veel te zeggen
durf je op het forum niet te zeggen wat je in je mailtje zet bang voor een ban misschien
kijk ik kan zelf frans mutsters even bellen of het mag natuurlijk welk transport bedrijf wil er niet voor niets reclame??
maar ik vraag me af of jij overal gebruiksrechten van hebt wat je download????????????
groeten simon
durf je op het forum niet te zeggen wat je in je mailtje zet bang voor een ban misschien
kijk ik kan zelf frans mutsters even bellen of het mag natuurlijk welk transport bedrijf wil er niet voor niets reclame??
maar ik vraag me af of jij overal gebruiksrechten van hebt wat je download????????????
groeten simon
- frisianbear
- Lid
He jongens dit topic gaat over converten van trucks en trailers dus niet over skins(want die zijn voor Ets/Gts hetzelfde) het is maar een spel en ja GOOGLE is nou eenmaal een allemans vriendje LOL
Dus ontopic AUB want niemand heeft niks aan al die antwoorden??? die er nou gegeven zijn.
Dus ontopic AUB want niemand heeft niks aan al die antwoorden??? die er nou gegeven zijn.
@Admins/Moderators
Kan dit topic opgeschoond worden?
Het is tenslotte een topic voor GTS>ETS en ETS>GTS converting.
Bij voorbaat dank
Kan dit topic opgeschoond worden?
Het is tenslotte een topic voor GTS>ETS en ETS>GTS converting.
Bij voorbaat dank
-
- Lid
simonneke1 schreef:nou danny je durft veel te zeggen
groeten simon
Ten eerste je hoeft het niet te vragen aan hem, wand hij heeft wel wat beters te doen,
Ten 2 de bij jou zitten er ook dingen op die niet kloppen,
Dus zeg maar niks van Danny en Danny heeft gelijk die is er elke zaterdag en jij bent er nog nooit geweest!
En nee ik praat niet via danny ik kwam hiet toevallig bij uit
en ik woon er nog dichter bij als jou,
zo kan ik ook beginnen hoor!
En Ja danny mag het,Danny doet meer dan jij hoor,
en hij durft trouwens wel alles te zeggen..
Dusjaa;)
kijk maar wat je er mee doet maar jouwe klopt in iedergeval ook niet
en zeg niet dat ik er niks van af weet wand als het bedrijf van je ouders is weet je dat wel!!
de mzzll!!
- frisianbear
- Lid
Op dit topic kan ook net zo goed een slot want ook hier gaat het nergens meer over of opschonen want mensen weten schijnbaar de ''PM'' niet te vinden.