muziek
Re: muziek
ja oke maar hoe zet ik het dan in het spel zelf ? want als ik op de r toets druk heb ik nog geen muziek
met de vlam in de pijp
- danny 123
- Lid
als je op r druck komt er dan wel een scherm en welke versie heb je ??
hoe bedoel je welke versie ik heb ? als je over een patch hebt dan heb ik 1.3
met de vlam in de pijp
- danny 123
- Lid
okee dan zou het moeten maar komt er een scherm als je op r druck??
- danny 123
- Lid
okee dat is goed als je een liedje heb gecovert dan moet je naar documenten -euro truck simulator-muziek en daar moet je het ogg bestand inzetten als je dan in het spel op r duck dan krijg je dat scherm klik je je liedje aan druk op play en hij begind
ik heb ook een probleem met muziek in ets
muziek erin lukt wel alles gaat goed maar als ik muziek afspeel hoor je telkens een rare stem erdoor heen heb al gekeken er staat geen ander programma aan en ook geen rare dingen in me map staan snap er geen bal van
heeft iemand anders dit probleem ook gehad? zoja kan je me helpen zoeniet jammer dan
muziek erin lukt wel alles gaat goed maar als ik muziek afspeel hoor je telkens een rare stem erdoor heen heb al gekeken er staat geen ander programma aan en ook geen rare dingen in me map staan snap er geen bal van
heeft iemand anders dit probleem ook gehad? zoja kan je me helpen zoeniet jammer dan
- danny 123
- Lid
luister eerst de muziek is in gewone media player
ja kweet hat dat ook al gedaan maar dan is al mn muziek goed luister voortaan maar met windows media player