zo daar ben ik weer na een lange stilte.
ik heb het spel gedeinstalleerd en nu start het niet eens meer op. het begint nu een mij beeldscherm krijgt allemaal rare kleuren en de afmeting verandert zeg maar en er komt een berichtje van het spel kan niet worden gestart ofzo iets en ik zou bericht krijgen als dat opgelost was maar krijg niks te horen van die kl*te pc.
spel hapert
Re: spel hapert
als ik soms wat heb aangepast aan een modje via winrar heb ik dat ook wel eens als ik daarna opstart doet hij het wel weer gewoon probeer eens tekijken of je een log bestand heb (eurotrucks.log) mischien dat daar een foutmelding bij komt testaan en dan nog ff een domme vraag mischien maar heb je alles wel verwijderd voor je weer opnieuw ging installen want met verwijderen word nog wel eens door windows (klote sofware) vergeten de mappen bij documenten te verwijderen als je dan je oude documenten map nog had staan van eurotruck dan word dat niet vervangen natuurlijk en dan blijf je problemen houden kijk maar even of je er uit kunt komen en anders helaas weer echt alles ook wat ik zei verwijderen dan weer opnieuw installen dan weer proberen denk dat het dan toch wel beter moet worden en wat ik al zei kijk even naar de log NIET VERGETEN
het kan ook zijn dat je niet meer genoeg kb-mb-gb op je pc hebt dan happert ie ook wel eens
i `m the boy
heb je niet gewoon een beschadiging op je cd-rom of dvd-rom
of je computer kan het niet meer aan
of je computer kan het niet meer aan