Grote map edit topic

Hier kan over Euro Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
amirovic
Lid
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 01:26

Re: Grote map edit topic

Bericht door amirovic »

nee
maar ik weet niet wat ???
Lolsmurf

Re: Grote map edit topic

Bericht door Lolsmurf »

waberer95 schreef:Hallo lolsmurf

ik had nog twee vragen over de wegenborden. heb jij een overlay gebruikt op de borden, zoals bij de plaatsnamen die je dan zelf kan kiezen op een bord?
en hoe heb je in je EU map 1.4 de oranje knipperlichten aangebracht?
als je antwoord hebt, alvast bedankt
mvg Tomasz

Hej Thomasz

Die knipperlichten heb ik van een model met een knipperlicht op, je maakt de breedte 0 , lengte 0 en hoogte 0 dan verdwijnt het model en blijft enkel de flare(knipperlicht) over... Dan verplaats je hem naar keuze.

En die wegenborden ? Welke bedoel je juist ?
Gebruikersavatar
waberer95
Lid
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 21 dec 2009, 18:56
Locatie: Ede

Re: Grote map edit topic

Bericht door waberer95 »

hallo loslmurf,
ontzettend bedankt voor je hulp.
ik bedoel de wegenborden die bijvoorbeeld gevaar van gevaarlijke stoffen of knooppunten aangeven, of natuurlijk wegwerkzaamheden.
ook al gebruik je deze methode niet, zou deze mogelijk kunnen zijn?
nogmaals bedankt voor de moeite en tijd,
Tomasz


Afbeelding
Lolsmurf

Re: Grote map edit topic

Bericht door Lolsmurf »

waberer95 schreef:hallo loslmurf,
ontzettend bedankt voor je hulp.
ik bedoel de wegenborden die bijvoorbeeld gevaar van gevaarlijke stoffen of knooppunten aangeven, of natuurlijk wegwerkzaamheden.
ook al gebruik je deze methode niet, zou deze mogelijk kunnen zijn?
nogmaals bedankt voor de moeite en tijd,
Tomasz

je re-skinned ze gewoon door de dds file te openen en die dan te skinnen.

Overlay kan je gebruiken voor plaatsnamen op de blauwe borden of om de pijltjes van een afslag aan te passen en bvb hollands te maken..

Graag gedaan ;-)
Gebruikersavatar
waberer95
Lid
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 21 dec 2009, 18:56
Locatie: Ede

Re: Grote map edit topic

Bericht door waberer95 »

ja bedankt nog :)


Afbeelding
Gebruikersavatar
mantgx
Lid
Lid
Berichten: 157
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:19

Re: Grote map edit topic

Bericht door mantgx »

nu ook een vraag van mij :P
wat moet er allemaal in de def gebeuren om een company werkend te krijgen, ik heb nu namelijk het probleem dat als ik een company wil benoemen bij item propeteries deze na het saven niet blijft staan
Afbeelding
Lolsmurf

Re: Grote map edit topic

Bericht door Lolsmurf »

Ik begrijp uw vraag niet helemaal...
ralfynator
Lid
Lid
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 21:15

Re: Grote map edit topic

Bericht door ralfynator »

ik heb de standart map bewerkt.maar nu had ik perongelijk een start place neer gezet maar nu doet hij het dus niet ingame
weet iemand hoe ik een start place weg krijg?
Afbeelding
Gebruikersavatar
mantgx
Lid
Lid
Berichten: 157
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:19

Re: Grote map edit topic

Bericht door mantgx »

de start place is dat je vanaf dat punt kunt rijden als je op run map klikt.
ik denk dat jij het hebt aangezien als een stad ;)
Afbeelding
Lolsmurf

Re: Grote map edit topic

Bericht door Lolsmurf »

S typen en dan ergens klikken
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”