hoe moet je skinnen:?:

Hier kan over Euro Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
meneerzik
Lid
Lid

hoe moet je skinnen:?:

Bericht door meneerzik »

hallo ;)
ik heb een vraagje :?:
hoe moet je een truck of trailer skinnen :?:
alvast bedankt :!:
i `m the boy
CJIB
Lid
Lid

Re: hoe moet je skinnen:?:

Bericht door CJIB »

Nou om te beginnen moet je de juiste proggies hebben.
daar heb je al een grootte keuze in er zijn mensen die werken met dxtbmp (soort converter) gebruik ik niet.
fhoto shop<=> Betaald
paint<=>bij je pc geinstalled
paint.net.<=>gratis en door ff googlen kun je de nederlandse versie vinden :idea:
fhoto filter<=>gratis??
HEEL BELANGRIJK
WINRAR<=>gratis maar full is betaald (krijg je geen teksten meer van kopen pffff)

vervolgens een truck of trailer die je wil skinnen mooiste is met template daar zie je namelijk waar je wat neer moet zetten tekenen
heb je geen template dan word het lastiger dan moet je met markeringen gaan werken op de bestaande skin om er achter tekomen waar wat zit.

Vervolgens moet je heel veel tijd nemen en heeeeeeeeeeeel veeeel geduld hebben want de eerste keer of keren zal er nog wel eens wat fout gaan en maak je geen zorgen heeft bijna iedereen wel gehad als je klaar bent op de juiste manier opslaan weer in het scs bestandje terug plaatsen en proberen of het goed is.
Ik zou zeggen probeer wat knoei lekker raak zo leer je het het beste ;)
meneerzik
Lid
Lid

Bericht door meneerzik »

CJIB schreef:Nou om te beginnen moet je de juiste proggies hebben.
daar heb je al een grootte keuze in er zijn mensen die werken met dxtbmp (soort converter) gebruik ik niet.
fhoto shop<=> Betaald
paint<=>bij je pc geinstalled
paint.net.<=>gratis en door ff googlen kun je de nederlandse versie vinden :idea:
fhoto filter<=>gratis??
HEEL BELANGRIJK
WINRAR<=>gratis maar full is betaald (krijg je geen teksten meer van kopen pffff)

vervolgens een truck of trailer die je wil skinnen mooiste is met template daar zie je namelijk waar je wat neer moet zetten tekenen
heb je geen template dan word het lastiger dan moet je met markeringen gaan werken op de bestaande skin om er achter tekomen waar wat zit.

Vervolgens moet je heel veel tijd nemen en heeeeeeeeeeeel veeeel geduld hebben want de eerste keer of keren zal er nog wel eens wat fout gaan en maak je geen zorgen heeft bijna iedereen wel gehad als je klaar bent op de juiste manier opslaan weer in het scs bestandje terug plaatsen en proberen of het goed is.
Ik zou zeggen probeer wat knoei lekker raak zo leer je het het beste ;)
oke maar hoe moet ik die trailer op men paint krijgen luckt me niet??
i `m the boy
CJIB
Lid
Lid

Bericht door CJIB »

zelfde als je topic rar bestand zo doe je het ook met je scs bestand (is namelijk een andere compressie methode dat scs maar doe je met winrar)
bij een trailer heb je dan een stuk of wat dds bestanden eurogoodies enz. die open je met paint of wat ook dan kun je ze bewerken.

Hopelijk kom je hier weer verder mee
tip: maak een kopie van je orgineel gaat het fout dan heb je nog altijd een goede trailer of truck achter de hand ;)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”