hallo ik heb winrar geinstalleerd (testperiode 40dagen,) kheb er al ervaring mee maar ik doe openen met...
selecteer winrar en dan ok maar ie pakt uniinstal en er komt dan een kruis door die 3 boekskes ik kan niks anders selecteren heeft iemand een goeie link van winrar test versie? want als ik op een mod klik dan vraagt ie: winrar verwijderen van u pc?
mvg
winrar doet het niet
winrar doet het niet
Transport4Life
Keep It Going!!!
Keep It Going!!!
Re: winrar doet het niet
waarom zou je test versie nemen?
www.winrar.nl daar kun je gewoon volledige versie normaal downloaden!
Dat is nederlandse support site
www.winrar.nl daar kun je gewoon volledige versie normaal downloaden!
Dat is nederlandse support site
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Nee hoor, alles wat je van winrar.nl download zijn ook evaluatie-kopies.
Deze kun je ook gebruiken. Maar evt. kan je ook gewoon een betaalde versie kopen, maar daar zie ik niet het nut van in.
Je kan er gewoon hetzelfde mee.
Deze kun je ook gebruiken. Maar evt. kan je ook gewoon een betaalde versie kopen, maar daar zie ik niet het nut van in.
Je kan er gewoon hetzelfde mee.
Ow hehe ik zie nu pas dat je ok daar kunt kopen
Let er eigelijk nooit op ik download het van die site en dat is het
Let er eigelijk nooit op ik download het van die site en dat is het
- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Als je software nodig heb en je weet de naam van de fabrikant (bijvoorbeeld 7-zip of Winrar) maar je weet de weblink niet (het is tegenwoordig lastig met al die .org .com .tk) dan tik je gewoon in google de naam van het programma en dan ga je zoeken. Meestal staat de juiste website bovenaan. En Winrar lijkt me wel duidelijk welke site dat is. Wil je nou niet betalen voor WinRar neem dan 7-zip. Op [google]http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q ... bf29194f1a[/google] staat hij helemaal boven aan.
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Aangezien hier geen reactie meer op binnenkomt, gooi ik hem dicht, als hij weer open moet hoor ik dat graag. DMV een PM.
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier