Slaap Uitzetten

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Gesloten
Goldy21
Lid
Lid
Contacteer:

Slaap Uitzetten

Bericht door Goldy21 »

Hallo allemaal

Ik heb eindelijk me GTS binnen gekregen, heb hem geinstalleerd en patch erop gegooid. Werkt allemaal heel fijn hehe beter dan gedownloade versie die ik had om te testen :D

Alleen ik probeer slaap uit te zetten maar het werkt niet. Ik kan game.exe niet opslaan als ik het aanpas.

Is er een oplossig voor? Las op forum dat meer mensen last van hebben.

Alvast bedankt
CJIB
Lid
Lid

Re: Slaap Uitzetten

Bericht door CJIB »

ja is op telossen met een hexeditor is volgens mij wel een uitleg op het forum tevinden het gaat hier bij niet om de save game .sii maar om de game.exe in een andere map weet wel wat je doet en maak een copie van de goede voor je gaat rommelen met het bestand want geen copie en verkeerd werk leveren dan werkt je hele game niet meer en kun je uninstallen en opnieuw installen dat ga je niet willen :lol: :lol: :ugeek:
Goldy21
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Goldy21 »

Nou probleem is game.exe wil niet saven als ik het aanpas.

Ik weet nog hoe het moet heb het nog gedaan in begin toen ik nog gedownloade ( illegale ) versie had van GTS!! Maar nu open ik net zo met originele ( CD ) versie game.exe en pas het aan dan wil ik het opslaan wil die niet krijg ik melding dat het niet opgeslagen kan worden.
Goldy21
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Goldy21 »

Sorry voor dubbel replay!!

Ik heb zelf gevonden wat er fout was dat die game.exe niet wou opslaan. Ik draai nu op Win 7 Ultimate deze probleem had ik niet op vista en xp pro!!

Als je met HEX Editor je game.exe wilt aanpassen om slaap uit te zetten en hij net zo als bij mij laat zien dat die op het laatst niet wilt opslaan moet je volgende doen.

Naar je map gaan waar game.exe staat, klik rechts op game.exe en dan Eigenschappen. Vervolgens moet je tab Beveiliging hebben, daar moet je alle Groepen en Gebruikers die je op pc hebt alle rechten geven.

Vervolgens kun je gewoon weer je game.exe gaan aanpassen en als je het wilt opslaan werkt het gewoon :)

Maak voor zekerheid kopie van je game.exe als er iets fout gaat!
Tristan

Bericht door Tristan »

Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Gesloten

Terug naar “Algemeen”