mods in-game?

Hier kan over Euro Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
carlo-truck
Lid
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: za 13 mar 2010, 14:04

mods in-game?

Bericht door carlo-truck »

Ik heb Euro Truck Simulator v1.0. Ik speel vaak mods, die werkten altijd, als ik nu een mod in de mod-folder zet, krijg ik hem niet in-game.
Ik weet al wel hoe je het moet uitpakken met winrar. Als voorbeeld neem ik de Mercedes-Benz Citrano, een bus, vroeger kon ik daar altijd mee rijden en nu niet meer. Wat te doen?


Alvast bedankt!
Het is zoals het is, zeur er dan niet over!
Michael1234
Lid
Lid
Berichten: 1030
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 20:16

Re: mods in-game?

Bericht door Michael1234 »

welke mod?
mischien is de mot voor 1.2/1.3
carlo-truck
Lid
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: za 13 mar 2010, 14:04

Re: mods in-game?

Bericht door carlo-truck »

Het maakt toch niet uit welke mod, eerst deed die het wel en nu niet.
Het is zoals het is, zeur er dan niet over!
CJIB
Lid
Lid
Berichten: 487
Lid geworden op: wo 26 aug 2009, 01:20

Re: mods in-game?

Bericht door CJIB »

heb je mischien aan defenitions lopen rommelen dan zou dat het kunnen zijn zou het anders ook niet weten zou zeggen maak een screen shot van je log bestand of kopieer het en plaat dat hier dan kunnen we kijken wat de foutmelding is en mischien een oplossing bieden want het is nu alleen maar gissen voor ons dus wat heb je gedaan na het installen van je mod waardoor het veranderd zou kunnen zijn?
carlo-truck
Lid
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: za 13 mar 2010, 14:04

Re: mods in-game?

Bericht door carlo-truck »

1. Mod downloaden
2. Openen met Winrar
3. De .scs items plaatsen in de Mod folder
4. Winrar sluiten
5. Mod map sluiten
6. Euro Truck Simulator starten
7. De showroom in,
En dan gebeurt er niks met de mods, ik heb alleen de originele voertuigen erin staan.
Ik heb geen mods erin staan, het maakt volgens mij niet uit welke versie want eerst deden ze het wel en daarna niet.
Het enige dat is aangepast is de config.cfg om de cheat money te activeren. Ik heb wel eens de de base.scs geopend maar heeft dat ermee te maken?
Opnieuw installeren werkt niet, hij blijft hetzelfde
Het is zoals het is, zeur er dan niet over!
carlo-truck
Lid
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: za 13 mar 2010, 14:04

Re: mods in-game?

Bericht door carlo-truck »

Hoe plaats ik screens? En wat is het log-bestand?
Het is zoals het is, zeur er dan niet over!
Lolsmurf

Re: mods in-game?

Bericht door Lolsmurf »

je gebruikt een mod die een conflict veroorzaakt met een andere.

bvb 2 trucks die 1 zelfde truck vervangen.

en de logs krijg je door met je console open te spelen en kan je zien welke fouten er in het rood opkomen...
CJIB
Lid
Lid
Berichten: 487
Lid geworden op: wo 26 aug 2009, 01:20

Re: mods in-game?

Bericht door CJIB »

of je gaat voor je log ff naar documenten map waar eurotrucks map staat die open je daar staan de mappen
mod
music
save
screens
hier onder staat ook de config.cfg en dan ook de eurotrucks.log daar staat de zelfde foutmelding of soms meer (het schijnt dat niet iedereen deze log heeft dus kijk maar ff)
we horen of zien het wel deze log kun je openen met je kladblok ;)
carlo-truck
Lid
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: za 13 mar 2010, 14:04

Re: mods in-game?

Bericht door carlo-truck »

Hieronder de config.cfg bestanden, de log stond er niet bij.
# prism3d variable config data

uset g_minicon "0"
uset g_console "1"
uset g_trackir "1"
uset g_developer "1"
uset g_save_idx "1"
uset g_mouse_control "0"
uset g_steering_func_param "0.0"
uset g_joy_axis_brake_dz "0.0"
uset g_joy_axis_brake "7"
uset g_joy_ff_gain "1.0"
uset g_joy_axis_throttle_dz "0.0"
uset g_joy_axis_throttle "7"
uset g_joy_axis_ff "0"
uset g_joy_axis_combine "0"
uset g_joy_axis_steer_sens "0.6"
uset g_joy_axis_steer_dz "0.0"
uset g_joy_axis_steer "7"
uset g_tutorial "0"
uset g_job_sort "2"
uset g_gauges "1"
uset g_mirrors "0"
uset g_fatigue "0"
uset g_police "1"
uset g_subtitles "0"
uset g_quality "-1"
uset g_reflection "0"
uset g_atrans "1"
uset g_flyspeed "100.0"
uset g_lang "en_gb"
uset g_colbox "0"
uset r_gamma "1.0"
uset r_path "5"
uset r_msaa "0"
uset r_fullscreen "1"
uset r_mode "720x480x32x0"
uset r_device "gl"
uset r_driver "gl"
uset g_texture_usage_stats "0"
uset g_fps "0"
uset ds8_mix_channels "2"
uset ds8_mix_depth "16"
uset ds8_mix_rate "44100"
uset ds8_reverse_stereo "0"
uset s_acceleration "0"
uset s_mix_channels "2"
uset s_mix_depth "16"
uset s_mix_rate "44100"
uset s_sfx_enabled "1"
uset s_music_enabled "1"
uset s_sfx_volume "1.0"
uset s_music_volume "1.0"
uset s_reverse_stereo "0"
uset s_device "ds8"
uset r_vsync "1"
uset r_quirks "0"
uset r_anisotropy_factor "0.25"
uset r_texture_detail "2"
uset i_force_gain "1.0"
uset i_feedback "1"
uset i_joystick2 "-1"
uset i_joystick1 "-1"
uset i_deadzone "0.0"
uset i_device "di8"
uset m_invert "0"
uset m_sensitivity "0.33"
uset m_filter "0"
Het is zoals het is, zeur er dan niet over!
CJIB
Lid
Lid
Berichten: 487
Lid geworden op: wo 26 aug 2009, 01:20

Re: mods in-game?

Bericht door CJIB »

oke je kunt dus als je in game bent met de ~ toets gewoon je defeloper menu openen als je dat doet dan kun je ook zien wat er eventueel fout gaat dus de ~toets dan ff een screen shot maken door op f10 tedrukken dan maak je een screenshot deze staat dan weer in je map screenshots die moet je dan vervolgens ff uploaden en hier in topic plaatsen dan kunnen we kijken of wij er wijs uit kunnen worden.

(bij deze regel zet je trouwens de politie stand uit en krijg je geen bekeuringen meer: uset g_police "0" ;) 0 is uit).
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”