hallo,
ik heb een redelijk nieuwe computer(eind 2008) dat was toen volgens de verkoper een super computer om games mee te spelen. ik heb bijvoorbeeld met een spel als need for speed geen probleem om te draaien ook uk truck simulator en german truck simulator speelt ie moeiteloos af. alleen euro truck simulator gaat na 10 minuten spelen haperen, ik krijg dan verschillende kleuren flikkerend in beeld. ook vallen de snelheidsmeter en andere dingen weg, ook zie ik een wit vak als ik op escape druk om het spel af te sluiten. heeft iemand misschien enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen. alvast hartelijk bedankt.
MVG
lars
spel hapert
-
- Lid
Re: spel hapert
zou zeggen je video kaart maar als je met ander spellen nergens last van heb? is dat miss wat onlogische
-
- Lid
ja inderdaad want de nieuwste need for speed speelt ie wel goed af en de andere trucksimulators ook behalve deze. het maakt ook niet uit of ik er mods in heb staan of niet want hij begint na n minuut of 10 gek te doen.
ook heb ik net me videokaart gecheckt en die zegt dat ie 100% werkt.
ook heb ik net me videokaart gecheckt en die zegt dat ie 100% werkt.
-
- Lid
-
- Lid
hoe merk ik dat me pc te heet wordt of waar kan ik dat zien.
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
er zijn genoeg progjes om de temperatuur van je pc bij te houden.
-
- Lid
okee dat is allemaal leuk en aardig die tempratuur maar wat ik dan gek vind waarom alleen bij ets en niet bij need for speed, GTS,UTS, roller coaster tycoon,zoo tycoon en alle 18 wheels of steel simulators speel ie ook zonder problemen uren lang af. dus ik denk dat het in dit geval weinig te maken heeft met de tempratuur.
Waarom probeer je niet om de de game opnieuw te instaleren mss helpt dat, niet geschoten is altijd mis
-
- Lid
ik heb m net gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd het is nu alleen maar erger geworden en het begint nu al na enkele minuten.
Heb je het ook al geprobeerd zonder mods er in, dus alles er uit en even met de standaardgame te rijden zou je dan geen probleem meer hebben dan kun je de mods een voor een er weer inzetten tot je de dader hebt en die er dan uitlaten. suc6 jojo