http://trucksimulators.nl/forum/viewtop ... ien#p26009
Kijk, er zijn genoeg dezelfde truck als die ook voor jou rijden, maar je kan niet zeggen dat dat je chauffeur is, want dit is gewoon ai-verkeer.
chauffeurs aanpakken en werk geven
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: chauffeurs aanpakken en werk geven
Je had toch gelijk! Ik reed hiernet van Plymouth naar Cambridge en kwam een daf a tegen en net dezelfde kleur.
Maar ik heb maar 1 daf a en daar rijd ik zelf met. MAAR DAN 300 METERS DAARACHTER REED EEN DAF B EN DIE HEB IK WEL
1 heb ik er [heb 3 DAF C, 1 DAF B en 1 DAF A daar rij ik zelf mee en allemaal rode.] Net dezelfde kleur en daar rijd een zekere Gottfried mee. Maar die moest van Manchaster naar Swansea en ik zat tussen London en camdridge.
DUS KON HET NIET
Maar ik heb maar 1 daf a en daar rijd ik zelf met. MAAR DAN 300 METERS DAARACHTER REED EEN DAF B EN DIE HEB IK WEL
1 heb ik er [heb 3 DAF C, 1 DAF B en 1 DAF A daar rij ik zelf mee en allemaal rode.] Net dezelfde kleur en daar rijd een zekere Gottfried mee. Maar die moest van Manchaster naar Swansea en ik zat tussen London en camdridge.
DUS KON HET NIET
ik kan nergens arbeidbeuareu's vinden in welke steden zijn die?
In grote steden zitten arbeidsbureaus. Dus je rijd wat rond in de grootste steden b.v. Stuttgart,Munchen,Frankfurt...
als je een gebouw tegenkomt van JOB A NET rij dan maar op de oprit en rijd naar dat rond draaiende ding met cirkel.
druk op enter je zal chauffeurs zien[afhankelijk van level]. klik een aan.druk dan op HIRE.
dat staat links vanonder, druk dan op N dan komt je map en dan op MANACHEMENT[in het engels is dit toch MANACHEMENT]
dan zal je een truck moeten kopen voor chauffeur.Als je de truck een andere kleur of upgrade wil geven kan dat via SERVISE
Klaar en duidelijk?
als je een gebouw tegenkomt van JOB A NET rij dan maar op de oprit en rijd naar dat rond draaiende ding met cirkel.
druk op enter je zal chauffeurs zien[afhankelijk van level]. klik een aan.druk dan op HIRE.
dat staat links vanonder, druk dan op N dan komt je map en dan op MANACHEMENT[in het engels is dit toch MANACHEMENT]
dan zal je een truck moeten kopen voor chauffeur.Als je de truck een andere kleur of upgrade wil geven kan dat via SERVISE
Klaar en duidelijk?
Het is een simulator spel Willem............dus als hij zijn chauffeur tegenkomt in het verkeer .....betekent dat, dat hij goed in het spel op gaat en zijn eigen wereld goed inleeft.
Niks mis mee toch?
Niks mis mee toch?
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Idd, een beetje fantasie mag wel.
Maar de waarheid mag ook wel toch?
ja ik snap het en heb een arbeids beauro gevondenzeno-R620 schreef:In grote steden zitten arbeidsbureaus. Dus je rijd wat rond in de grootste steden b.v. Stuttgart,Munchen,Frankfurt...
Klaar en duidelijk?
bedankt voor de hulp
willem123456 schreef:Idd, een beetje fantasie mag wel.
Natuurlijk Willem.....
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt
Mannen,ik heb al lang gezien dat het mijn chauffeurs niet zijn want ze doen bijna niks dus EN NU LIGGEN ZE BUITEN.
DIT IS NIET SLECHT BEDOELT!!!
AH en Flme nog even over UKTS [je had het topic al gesloten .]Hoe maak ik base scs.
DIT IS NIET SLECHT BEDOELT!!!
AH en Flme nog even over UKTS [je had het topic al gesloten .]Hoe maak ik base scs.
Laatst gewijzigd door zeno-R620 op wo 14 apr 2010, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
Ik heb 3 chauffeurs aangenomen, maar hoe en waar kan ik dan een vrachtwagen voor ze kopen?? Als ik kijk bij een dealer ken ik alleen voor mezelf kopen en niet voor een chauffeur.
Zou iemand dat even precies kunnen uitleggen.
Zou iemand dat even precies kunnen uitleggen.