vrachtwagen maken

Hier kan over Euro Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
robertgraver
Lid
Lid

vrachtwagen maken

Bericht door robertgraver »

in welk programma zou ik een vrachtwagen kunnen maken???
ik zie altijd mooie voertuigen zie er een uitdaging om zelf ook is te gaan knutsele.

Iemand tips voor welk programma (voor beginners :P)
bedankt alvast.
CJIB
Lid
Lid

Re: vrachtwagen maken

Bericht door CJIB »

Er zijn 2 programma's die je kunt gebruiken hier voor maar is er maar 1 die het dan ook in het spel kan krijgen en dat zijn 3dmax en zmodeler.
Zmodeler is het meest gebruikte programmea hier voor alleen is dat iets wat je moet kunnen en moet liggen vervolgens moet je die kopen wil je die helemaal functioneel maken gratis versie kun je niet mee importeren namelijk en dan heb je er niks aan kopen kost je 60 US Dollar omgerekend is dat z'n 49 euro.
dit programma is dus moeilijk in gebruik en niet zo 1 2 3 te door gronden je bent gemiddeld tussen een half jaar en meerdere jaren kwijt voor je er echt alles mee kunt.
Kijk maar eens rond op het forum hie zijn talloze vragen al over gesteld en uitleggen gegeven enz. enz. met Google kun je ook wel verder komen.

dus heb fun en veel succes bij je keuze weet wel illigale praktijken worden hier niet ondersteund en dus geen hulp bij geboden en sta je er dus alleen voor.
Jowel
Lid
Lid

Bericht door Jowel »

ey cjib met alle respect
maar volges mij heb de helft van alle mense die op die forum zmodeler hebben de illegale versie ;)
110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
CJIB
Lid
Lid

Bericht door CJIB »

dan krijgen die geen ondersteuning zeker niet van mij en ik kan aantonen dat het legaal is zou eigenlijk verplicht moeten worden om dat te tonen dan zou het een stuk rustiger worden met vragen denk ik :evil: :twisted: :lol: :lol:

Ps. ik begrijp dat die van jou dus ook illegaal is ;)
Jowel
Lid
Lid

Bericht door Jowel »

:oops:
110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
Lolsmurf

Bericht door Lolsmurf »

zie http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... f=13&t=135
Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”