Maakt het uit als je chauffeurs kwa productiviteit in een andere vrachtwagen rijden??
BV : 1 chauffeur rijd in een klasse c truck en wil een klasse a truck voor hem kopen levert hij dan ook meer werk af of blijft dat het zelfde???
Andere trucks voor chauffeurs
Re: Andere trucks voor chauffeurs
volgens mij maakt dat niks uit truck kan wel sneller als je een betere hebt maar de chauffeur heeft sterren hoe meer hoe beter hoeminder hoe slechter en dan haal je de 100% niet met je companie
Dan gaat de productiviteit van hem omhoog - hij zal de ritten beter afleggen en meer geld in het laadje brengen.
Hoe meer trucks met een hoge klasse in 1 garage, hoe beter de productiviteit voor dat gebouw.
Hoe meer trucks met een hoge klasse in 1 garage, hoe beter de productiviteit voor dat gebouw.
De mijne liggen allemaal buiten!! Ze deden echt niks . rij nu met MAN 680 . Maar ik deed mischien 35 ritten en
de helft van de chauffeurs deden maar 1/10 van de vrachten en ik heb ook niet de mooiste vrachten!
P.S. Dit is NIET kwaad bedoeld .
de helft van de chauffeurs deden maar 1/10 van de vrachten en ik heb ook niet de mooiste vrachten!
P.S. Dit is NIET kwaad bedoeld .
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |