Bij de merke Mercedes-scania-renault
Staan de ruitenwissers zo Laag en raar weet iemand hoe dit komt zou het een bug zijn of niet
Want bij daf Man en iveco zijn de ruitenwissers gewoon evenhoog
is het julie ookal zo opgevallen ?
GTS -mercedes-renault-scania ruitewissers doen vreemd
Re: GTS -mercedes-renault-scania ruitewissers doen vreemd
Erwin schreef:pica met uitleg?
Wat bedoel je?
Maak een screen van je spel zodat we zien wat je bedoeld met 'MB - Renault - Scania ruitenwissers doen vreemd'
Tristan schreef:Maak een screen van je spel zodat we zien wat je bedoeld met 'MB - Renault - Scania ruitenwissers doen vreemd'
Oke nouja ze doen niet vreemd MAar ze Staan vreemd
Ze staan te laag vind ik
idd is mij ook al opgevallen de ruitenwissers zijn veel te klein en hebben dus maar een kleine draaihoek, dat was in ets ook al zo. bij MAN en iveco is dat niet zo omdat die speciaal voor gts zijn gebouwd
ach jah ze maken een game ook niet meteen goed he als je iets doet doe het dan ook meteen goedmantgx schreef:idd is mij ook al opgevallen de ruitenwissers zijn veel te klein en hebben dus maar een kleine draaihoek, dat was in ets ook al zo. bij MAN en iveco is dat niet zo omdat die speciaal voor gts zijn gebouwd
Warom zijn ze allemaal niet speciaal voor GTS
voor ons een raadsel maar tog vind ik het belagelijk dat ze maar 3 merke goed doen met logo aan het stuur en alles
en de rest een beetje slordig afwerken
mwah kwestie van geld, is niet gek ook als 95% hem gewoon illegaal download ...ashie schreef:ach jah ze maken een game ook niet meteen goed he als je iets doet doe het dan ook meteen goedmantgx schreef:idd is mij ook al opgevallen de ruitenwissers zijn veel te klein en hebben dus maar een kleine draaihoek, dat was in ets ook al zo. bij MAN en iveco is dat niet zo omdat die speciaal voor gts zijn gebouwd
Warom zijn ze allemaal niet speciaal voor GTS
voor ons een raadsel maar tog vind ik het belagelijk dat ze maar 3 merke goed doen met logo aan het stuur en alles
en de rest een beetje slordig afwerken
Ik wacht want over een paar dagen leveren ze hem.
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |