skinn probleem

Plaats reactie
nighthawknl
Lid
Lid

skinn probleem

Bericht door nighthawknl »

Ik heb een Scania T in dtxbmp geladen en geexporteerd naar paint.
de truck aangepost met kleur en tekst daarna opgeslagen ( als norm...) en daarna reload gedaan indtxbmp en wijzigingen werden correct weergegeven.
Vervolgens save as in a[parte map als DDS. en daarna in map vehicle geimporteerd met winrar.
Als ik de scs file in de mod map zet en het spel start komt er een hele roze truck te voorschijn ipv grijs met blauw en tekst.
Wat doe ik niet goed???

Nighthawknl
CONCORDA
Lid
Lid

Re: skinn probleem

Bericht door CONCORDA »

inpakmethode opslaan/store als je de bewerkte dds in de scs sleept
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Loud Pipes Save Lives
Richard980
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Richard980 »

nighthawknl schreef:Ik heb een Scania T in dtxbmp geladen en geexporteerd naar paint.
de truck aangepost met kleur en tekst daarna opgeslagen ( als norm...) en daarna reload gedaan indtxbmp en wijzigingen werden correct weergegeven.
Vervolgens save as in a[parte map als DDS. en daarna in map vehicle geimporteerd met winrar.
Als ik de scs file in de mod map zet en het spel start komt er een hele roze truck te voorschijn ipv grijs met blauw en tekst.
Wat doe ik niet goed???

Nighthawknl
Ik snap je niet helemal!
Dus ik zal het uitlegen:
Open een SCS Software bestand met Winrar, zoek color.dds en open het met DTXbmp, teken je truck eve over. Sla het op als *.DDS met DTXbmp, zet dat bestantje weer in waar je color.dds heebt geopend!
WAT? ZWARTE KAT!
nighthawknl
Lid
Lid

Richard,
ik heb zoals jij aangeeft het scsbestand met winrar geopend daarna het bestand bodypaint.dds naar Dxtbmp gecopieerd.
Vervolgens via send to editor naar paint om de aanpassingen te doen en daarne in paint opgeslagen.
daarna in dxtbmp via reload after edit het gewijzigde bestand binnengehaald en toen save as als bodypaint.dds in nieuwe map opgeslagen
daarna in de map waar ik het bestand had uitgehaald het oude dds bestand verwijderd en via toevoegen aanarchief het gewijzigde bestand toegevoegd.
en nu krijg ik een heel ander beeld als het oude maar niet het bestand wat ik had geïmporteerd.

Als ik het bestand wat ik heb teruggerplaatst open indxtbmp dan krijg ik wel het gewijzigde te zien dus zou naar mijn mening het dds bestand goed moeten zijn.

Weet iemand raad??
CJIB
Lid
Lid

Bericht door CJIB »

winrar istellingen wel goed staan op opslaan(store) en op zip(dus niet rar) inpakmethode + opslaan en vervangen(replace Store)
succes.
nighthawknl
Lid
Lid

Instellingen staan inderdaad zo.

Wat vreemd isis dat hij wel van een frontcabine een Tcabine maakt (is ook ook de opzet) maar de kleuren en belettering niet meeneeemt
nighthawknl
Lid
Lid

Ik denk dat ik het probleem gevonden heb.
De Scania T620 Heros Transport (http://rs700.rapidshare.com/files/25477 ... a_620T.rar) die ik als uitgangspunt
heb genomen komt met het zelfde resultaat, waarschijnlijk staat hier dan iets niet goed

nighthawknl
Plaats reactie

Terug naar “Skinnen”