5 : Map successfully loaded ....
19:42:15 : Starting the saved game (/home/save/1) ...
19:44:31 : Creating save-game file (/home/save/1/game.sii) ...
19:44:34 : e:\devel\prism\src\p3core\collections/arrays/arrays_base_impl.h(446): ??A?$array_t@V?$link_ptr_t@Vvehicle_u@prism@@@prism@@@prism@@QAEAAV?$link_ptr_t@Vvehicle_u@prism@@@1@I@Z: Index outside array boundaries.
daarna doet spel niets meer
mvg
fout blijft zich herhalen iemand een idee
Re: fout blijft zich herhalen iemand een idee
bello2 schreef:5 : Map successfully loaded ....
19:42:15 : Starting the saved game (/home/save/1) ...
19:44:31 : Creating save-game file (/home/save/1/game.sii) ...
19:44:34 : e:\devel\prism\src\p3core\collections/arrays/arrays_base_impl.h(446): ??A?$array_t@V?$link_ptr_t@Vvehicle_u@prism@@@prism@@@prism@@QAEAAV?$link_ptr_t@Vvehicle_u@prism@@@1@I@Z: Index outside array boundaries.
daarna doet spel niets meer
mvg
Geen idee, Je kan wel proberen spel helemaal te verwijderen Alles en opnieuw installeren ;D
wat is de laatste mod die je er in of er uit gehaald hebt er is een conflict met een mod ben je met iets bezig geweest of veranderd aan een mod?
Inderdaad, de crash file bevat index outside en een vehicle regel. Dit duidt op een conflict met mods.CJIB schreef:wat is de laatste mod die je er in of er uit gehaald hebt er is een conflict met een mod ben je met iets bezig geweest of veranderd aan een mod?
hee
ik heb zelf nog niets aan de auto of spel verandert behalve dat ik Zelf als eigenrijder ben begonnen met de cheat.
Gr
ik heb zelf nog niets aan de auto of spel verandert behalve dat ik Zelf als eigenrijder ben begonnen met de cheat.
Gr
Deze fout komt voor bij het oppikken van een Stand-Alone vracht. Je moet een nieuw game beginnen, en dan kijken of hij het wel doet. Maar naar alle waarschijnlijkheid wel
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |