astronomisch bedrag

Plaats reactie
dakota
Lid
Lid

astronomisch bedrag

Bericht door dakota »

Ik heb het eindelijk voor elkaar kunnen krijgen om een skinbare truck te vinden....lekker een uurtje zitten tekenen...nog een kwartiertje puzzelen met de files en dan staat ie eindelijk in m'n showroom.
Alleen voor een bedrag die je nooit kan betalen....
Ik heb al in de def gekeken, maar daar staat ie voor een normaal bedrag in (merc A)
Wat gaat er mis ?????
Afbeelding
Every electronical compartment is shipped with smoke stored deep inside,
It takes a real genius to get it out !!
CJIB
Lid
Lid

Re: astronomisch bedrag

Bericht door CJIB »

inruil bedrag is hoger dan aankoopbedrag dat kan het spel niet aan oplossing bedrag truck aanpassen lijk mij althans
als ik de foto zie kost de truck 17.900 ruilbedrag voor oude truck 60.100 bankrekening 504.192 op het moment dat de foto is gemaakt :D je moet dus die man voor zegmaar 65.000 kunnen kopen dan is het probleem opgelost denk ik :idea:
jantje76
Lid
Lid

Bericht door jantje76 »

dat probleem heb ik hier ook wel eens met sommige trucks wat je kunt doen is als je nog een mod hebt die op die plaats staat eerst er in zetten en kopen dan in je mod map die mod verweideren en deze er in dan pakt het spel automatisch die man op inplaats van de eerder gekochte truck

mvg jan
dakota
Lid
Lid

Bericht door dakota »

Het bedrag aanpassen resulteerde in vastlopen spel....ik ga dan maar voor de tweede optie, beetje wisselen maar zo kan ik wel met m'n "hulk" blijven rijden.
Thanx mannen
Every electronical compartment is shipped with smoke stored deep inside,
It takes a real genius to get it out !!
CONCORDA
Lid
Lid

Bericht door CONCORDA »

ik kon het eerst ook niet aanpassen maar als ik het met notepad++(freeware) doe wil het wil misschien is dat een tip
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Loud Pipes Save Lives
Plaats reactie

Terug naar “Skinnen”