Hallo,
Sinds een week speel ik nu UTS en het spel bevalt me zeer goed! Nu heb ik gehoord van mods, hele mooie en leuke dingen. Maar ik heb er wat vragen over:
Hoe plaats je ze in het spel?
Als ze in het spel zitten, zou ik dan een nieuwe game moeten starten?
En zijn de kosten ook gewoon rond de 100.000 euro als je er 1 wil kopen (truck bijvoorbeeld)
Alvast bedankt
Vragen over mods invoeren
-
- Lid
- Scaniaboyy8
- Lid
Re: Vragen over mods invoeren
Ga naar Documenten->UK Truck Simulator->mod->Hier plaats je ALLE mods in. Meestal zijn dat SCS bestanden. Van trucks kun je de definitie veranderen, dus je kan van alles aanpassen zoals de prijs, de klasse et cetera.
Als je een keer iets aangepast wil hebben zoals de prijs of klasse van een truck kun je altijd een request topic maken en zijn er genoeg mensen die je wel willen helpen, waaronder ik zelf.
Als je een keer iets aangepast wil hebben zoals de prijs of klasse van een truck kun je altijd een request topic maken en zijn er genoeg mensen die je wel willen helpen, waaronder ik zelf.
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Kermisfreakmike schreef:Hallo,
Sinds een week speel ik nu UTS en het spel bevalt me zeer goed! Nu heb ik gehoord van mods, hele mooie en leuke dingen. Maar ik heb er wat vragen over
waarom schrijf je dit bij ETS en niet gewoon bij UTS
daarvoor is dat forum voor vragen over UTS en niet over ETS daar is deze voor
-
- Lid
Sorry daarvoor maar ik heb het natuurlijk over Euro Truck Simulator Maar moest ik een nieuwe game starten? Of kan ik de mod ook in mijn huidige carrière gebruiken?
- Scaniaboyy8
- Lid
Ligt eraan welke mod. Trucks kan je gewoon in je bestaande carrière gebruiken, maar bij sommige mods, zoals stand-alone trailers moet je een nieuwe game starten.
-
- Lid
Het is gelukt bedankt.
Nu zou ik graag willen weten hoe ik een nieuwe map installeer? Heb er al wat gevonden, maar zoek er 1 waar heel europa + engeland ook opstaat
Nu zou ik graag willen weten hoe ik een nieuwe map installeer? Heb er al wat gevonden, maar zoek er 1 waar heel europa + engeland ook opstaat
- Scaniaboyy8
- Lid
Als je de patch 1.3 download heb je heel Europa + Engeland. Maar als het .SCS bestanden zijn zet je die ook in de mod map, en als het een .EXE is moet je die map installeren. Niks bijzonders.
-
- Lid
Bedankt om patch 1.3 te downloaden moet ik dan eerst 1.1 en 1.2 downloaden of kan dit in 1x?
- Scaniaboyy8
- Lid
Volgens mij eerst even 1.2 en dan 1.3 .
-
- Lid
Oke bedankt, maar ik kwam er dus achter dat ik dit spel toegestuurd kreeg van een vriend ( dus ik weet niet legaal of illigaal ) Ik heb de serial code niet meer op mijn pc staan. Maar ik zou graag willen weten hoe ik maps moet invoeren?