Het lijkt alsof ik vrijwillig werk help

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Gesloten
ashie
Lid
Lid

Het lijkt alsof ik vrijwillig werk help

Bericht door ashie »

Beste forum leden.

ik heb altijd GTS gespeeld,

Ben begonnen met man tgx bij stokes ben der ook blijven werken.

totdat ik een ster vol had ging ik zelf een vrachtwagen kopen

maar ik wou geen garage en mense inhure

maar ik kan nu zelf waneer ik wil me vracht ophale en ook vrij rondrijde betekend dit dat ik vrijwillig werk ofzo of van verschillende bedrijven waneer ik wil?

maar ik verdien nogsteeds wel me geld heb zelf een nieuwe truck nog maar 120 km op de teller ik wou geen garage en mense inhure moet dat of hoeft et niet ?
Scaniaboyy8
Lid
Lid

Re: Het lijkt alsof ik vrijwillig werk help

Bericht door Scaniaboyy8 »

Garage die heb je al als het goed is. Tenminste, je hebt die garage van 75.000 ballen toch gekocht of niet? Chauffeurs inhuren is volgens mij niet verplicht, alleen weet ik niet of dit invloed heeft op je stufe. Ik speel geen GTS, dus hoop dat het klopt wat ik zeg. :D
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
ashie
Lid
Lid

Bericht door ashie »

Scaniaboyy8 schreef:Garage die heb je al als het goed is. Tenminste, je hebt die garage van 75.000 ballen toch gekocht of niet? Chauffeurs inhuren is volgens mij niet verplicht, alleen weet ik niet of dit invloed heeft op je stufe. Ik speel geen GTS, dus hoop dat het klopt wat ik zeg. :D

haha, neej ik heb nogsteeds helemaal geen garage gekocht, omdat anders ik het zo druk krijg met emailtjes kom dit halen enzo, darom wil ik et niet

want dan wordt er zoveel emailtjes na je gestuurt van wil je dit hale en dit en dat en als je niet gehaald hebt dan Krijg je slechte punte denk k enz.

maar nu rij ik vrij rond en doe ik ritte waneer ik wil is tog lekker chill of niet
CONCORDA
Lid
Lid

Bericht door CONCORDA »

ik weet het neit zeker maar als je een mailtje niet beantwoord dus die vracht niet ophaald krijg je geen minpunten hoor
ik heb trouwens liever die speciale vrachten verdien ej veel eme rmee ^^ :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Loud Pipes Save Lives
WoKo
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door WoKo »

1. mails krijg je altijd. Alleen het is de vraag of je het aanwil nemen.
2. Je kan beter een garage kopen voordelig aftanken en kan trucks wisselen. Stel je rijdt in een man en een andere truck staat in Berlijn dan kan je wisselen.
3. Koop een garage daardoor heb je meer mogelijkheden.
4. Iedereen liep te zeiken in ets dat er geen mogelijkheid was tot uitbreiding. En nu is die mogelijkheid er en nu willen jullie het niet.
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
ashie
Lid
Lid

Bericht door ashie »

WoKo schreef:1. mails krijg je altijd. Alleen het is de vraag of je het aanwil nemen.
2. Je kan beter een garage kopen voordelig aftanken en kan trucks wisselen. Stel je rijdt in een man en een andere truck staat in Berlijn dan kan je wisselen.
3. Koop een garage daardoor heb je meer mogelijkheden.
4. Iedereen liep te zeiken in ets dat er geen mogelijkheid was tot uitbreiding. En nu is die mogelijkheid er en nu willen jullie het niet.
Nee, dat is het niet het is gewoon dat het dan te druk voor me wordt En ik ken geen duits daar ligt het ook aan.

Dus ik wacht tot de nederlandse GTS patch 1.03 uit is dan kan ik al me zaakjes regelen
Tristan

Bericht door Tristan »

Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Gesloten

Terug naar “Algemeen”