Verkeer drukte aanpasse
Verkeer drukte aanpasse
Hoe kan je bij GTS de verkeer drukte instelle of terwel aanpasse maar dan zonder mod? iemand enige idee
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: Verkeer drukte aanpasse
Kun je in Base aanpassen, maar dat is hetzelfde als mod
oke bedanktwillem123456 schreef:Kun je in Base aanpassen, maar dat is hetzelfde als mod
weet niet of dat ook bij GTS kan maar bij ETS kon je door je nivo aan tepassen ook meer verkeer krijgen toch of heb ik het mis
CJIB schreef:weet niet of dat ook bij GTS kan maar bij ETS kon je door je nivo aan tepassen ook meer verkeer krijgen toch of heb ik het mis
ik ben ETS helemaal vergete geen idee:P
waarom niet het zelfde als een mod ?
en je zou het aan kunnen passen in de base.scs en daarin de def het bestandje zoeken en dan hogere cijfers doen maar verder heb ik daar ook geen verstand van
en je zou het aan kunnen passen in de base.scs en daarin de def het bestandje zoeken en dan hogere cijfers doen maar verder heb ik daar ook geen verstand van
in iedergeval bedankt voor al julie reacties;Dmantgx schreef:waarom niet het zelfde als een mod ?
ik zou gewoon de mod downloaden anders als je het verkeert doet moet je weer opnieuw instaleren maar dat is mijn voorstel
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |