Trailer met kraan te hoog.
Re: Trailer met kraan te hoog.
vergeet het maar Cix ik merk eigenlijk geen verbetering na de patch
Stom, ze beweren het te hebben opgelost. Dat vind ik wel erg slecht van ze.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ja, waarom zetten ze het er dan neer, als het nog niet opgelost is!
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- potsiestyle
- Lid
ja precies ik heb het ook gahad in hamburg maar ik ben via een andere weg naar de eindbestemming gekomen wel veel te laat maar zonder vast te zitten
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Zonde eigenlijk!
Laatst gewijzigd door Phantom op ma 01 feb 2010, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, het is niet nodig om de post die voor die van jou staat te quoten. Overbodige grijze vlakken worden door veel leden als storend ervaren. ;)
Reden: Quote verwijderd, het is niet nodig om de post die voor die van jou staat te quoten. Overbodige grijze vlakken worden door veel leden als storend ervaren. ;)
Dat is indd zonde, vooral als je bekijkt dat de mods in je save game na de patch niet meer werken, althans, bij mij dan.
En geen gemauw dat ik wat fout heb gedaan, heb alleen de game gepatched met de link van hier en daarna mijn save game weer gestart.
Trucks die erin stonden heb ik verwijderd want daarvan was het bekend dat ze niet meer zouden werken, maar de putdeksel mod, tankstation mod en de real logo mod doen het nu niet ondanks dat ze in de modfolder staan.
Maar dat die bug van die kraan waar het hier om gaat nog niet opgelost is is wel erg schandelijk, lijkt wel of er niks is veranderd.
En geen gemauw dat ik wat fout heb gedaan, heb alleen de game gepatched met de link van hier en daarna mijn save game weer gestart.
Trucks die erin stonden heb ik verwijderd want daarvan was het bekend dat ze niet meer zouden werken, maar de putdeksel mod, tankstation mod en de real logo mod doen het nu niet ondanks dat ze in de modfolder staan.
Maar dat die bug van die kraan waar het hier om gaat nog niet opgelost is is wel erg schandelijk, lijkt wel of er niks is veranderd.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ja, zo zit ik ook al te denken; er lijkt alsof er niks veranderd is!
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 01 feb 2010, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Gelieve de post voor jou niet te quoten. - Dank je!
Reden: Gelieve de post voor jou niet te quoten. - Dank je!
hier heb ik toch nog geen last van gehad :/
ik ook niet i kheb die lading niet gehad
Euro Truck Simulator 2 - Fantastisch om naar te kijken, fantastisch om te spelen.
je ziet het al.
je ziet het al.