Carriere topic
- Scaniaboyy8
- Lid
Re: Carriere topic
Je moet je gewoon inhouden met een A klasse. Je krijgt geen bekeuringen als je je aan de regels houd, gewoon 90 rijden op de autoweg et cetera. Niets aan de hand.
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Ik zal ook even men carriere die ik tot nu toe heb gemaakt uitleggen!
Begonnen met een Mercedes Actros (C) en overgestapt naar een Scania R-serie (B). Even later kwam er een mail binnen dat ik op een Daf XF (A) kon overspringen.
Momenteel rijd ik de Renault Premium (B) met een kleine 15000 km op de teller en heb ik 3 chauffeurs die eveneens rijden op een Renault Premium (C).
Begonnen met een Mercedes Actros (C) en overgestapt naar een Scania R-serie (B). Even later kwam er een mail binnen dat ik op een Daf XF (A) kon overspringen.
Momenteel rijd ik de Renault Premium (B) met een kleine 15000 km op de teller en heb ik 3 chauffeurs die eveneens rijden op een Renault Premium (C).
ik heb al een tijdje niks van me laten horen in dit topic
dus ik zal maar ff verder gaan
krij momenteel in de scania a serie
heb nu 4 chauffeurs met
3 man c klasses
en nog een iveco a
kheb net de iveco a verandert in een volvo vnl
dus ik zal maar ff verder gaan
krij momenteel in de scania a serie
heb nu 4 chauffeurs met
3 man c klasses
en nog een iveco a
kheb net de iveco a verandert in een volvo vnl
Ik ben begonnen met een Daf - B daarna een Daf - A gekocht en nu rijd ik met een Scania Torpedo GT T620 [zie dloads]. IK heb 18 garages 90 chauffeurs en die rijden in Daf - C en Man - C , bevind me nu in stufe 73 en heb ruim 515000 points en ben benieuwd waar het gaat eindigen. gr jojo
- Scaniaboyy8
- Lid
Jojo, jij hebt gecheat hè?
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Ja zeker heb ik dat anders was ik nog niet zo ver gekomen, ik wil zien hoe ver het spel gaat en dan opnieuw beginnen zoals het hoort maar waar is het einde
zit nu al in stufe 76. groetjes jojo
zit nu al in stufe 76. groetjes jojo
-
- Lid
dat gaat nog wel even door.
ik heb ook wel eens gecheat en was toen bij stufe 125 ofzo.
ik heb ook wel eens gecheat en was toen bij stufe 125 ofzo.
ik ook om te weten hoe het werkt met die chauffuers stufe level legend
maa ralle swat ik in dit forum heb verteld is zonder chaets
maa ralle swat ik in dit forum heb verteld is zonder chaets
Mijn carriere na een vrijwillige herstart ( dan kun je het spel weer rustig spellen )
Begonnen met een DAV C rond de 286000 km , gestopt bij 288595 km , een ander bedrijf gaf mij een Majestic B 148727 km op de teller , gestopt wegens bedrijfswijzing 149729 naar een MAN TGX A 163740 km . lievelings machine : MAN TGX A en de DAV C
Begonnen met een DAV C rond de 286000 km , gestopt bij 288595 km , een ander bedrijf gaf mij een Majestic B 148727 km op de teller , gestopt wegens bedrijfswijzing 149729 naar een MAN TGX A 163740 km . lievelings machine : MAN TGX A en de DAV C
ik ben begonnen met een scania c classe daarna ben ik over gegaan op een leuk aanbod van een b classe en nu ben ik eigenrijder met een a classe max tuned en ik heb nu 4 mensen voor mij rijden ook allemaal in een scania a class 2 hebben nu ook max tuned