ej hoe kan ik een truck maken weten julilie dat laat het weten en zeg hoe het moet
groeten drl999
hoe kan ik een truck maken
- Scaniaboyy8
- Lid
Re: hoe kan ik een truck maken
Trucks maken is niet mogelijk of héél moeilijk. Bestaande trucks aanpassen is wel mogelijk d.m.v. het programma Zmodeler. Je moet er wel $60 voor neertellen en ik zou er niet aan beginnen. Het is heel moeilijk en er zijn weinigen die het je willen leren omdat het zo ingewikkeld is.

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
ej ik heb zmodeler heb
ik heb alles maar kan iemand dan een handleiding makenvoor mij
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Kijk eens naar de post boven je,
het is hardstikke moeilijk en het duurt lang om te leren.
Er zijn wel tutorials op hun site (zmodeler2.com
En er zijn er vast nog wel een paar, maar om zo'n tutorial te maken duurt ook heel lang, en er zijn dus weinigen die er eentje maken.
het is hardstikke moeilijk en het duurt lang om te leren.
Er zijn wel tutorials op hun site (zmodeler2.com
En er zijn er vast nog wel een paar, maar om zo'n tutorial te maken duurt ook heel lang, en er zijn dus weinigen die er eentje maken.

a kom op ik wil het proberen dus plz
i kde spulle al dus ik moet het leren en dan ishet klaar plz dus
en skinnen kan ik al
i kde spulle al dus ik moet het leren en dan ishet klaar plz dus
en skinnen kan ik al
- Scaniaboyy8
- Lid
Geloof mij nou maar. Modden is echt geen appeltje-eitje hoor! Ja, lampjes erop zetten gaat wel, maar hem dan nog helemaal mappen. En je moet de functies weten die je moet gebruiken. Ik kan echt maar een héél klein beetje modden. Ik kan er wat lampjes opzetten, maar het mappen is nog steeds klote werk. Ik kan zo opmaken uit jou posts dat jij er veel te makkelijk over denkt.
En ik denk niet dat iemand je wil helpen, het duurt gewoon te lang om te leren en het is heel ingewikkeld. Je bent daarbij ook niet de enigste die dit vraagt. Mijn advies is dus; begin er niet aan, tenzij je iemand weet te vinden die je wil/kan helpen, dan kun je het proberen.
En ik denk niet dat iemand je wil helpen, het duurt gewoon te lang om te leren en het is heel ingewikkeld. Je bent daarbij ook niet de enigste die dit vraagt. Mijn advies is dus; begin er niet aan, tenzij je iemand weet te vinden die je wil/kan helpen, dan kun je het proberen.

Het is allemaal minder moelijk dan het lijkt je moet alleen weten hoe het moet ben aardig bezig maar ga geen uitleg geven of tutorial maken om de eenvoudige reden dat ik het zelf ook heb moeten uitzoeken omdat de gene hier op het forum geen moeite willen nemen om er over te vertellen ik kan je het advies geven ga ook op andere forums kijken daar heb je wel uitleg er over mischien dat ik ooit in de toekomst een tutorial ga maken maar daar moet ik nog heel goed over na denken.
het laden is geen probleem het maken ook niet het terug zetten of exporteren daar moet je bij opletten dat je dat goed doet maar stelt niks voor als je het eenmaal weet succes heeft mij een half jaar gekost om er achter te komen.
het laden is geen probleem het maken ook niet het terug zetten of exporteren daar moet je bij opletten dat je dat goed doet maar stelt niks voor als je het eenmaal weet succes heeft mij een half jaar gekost om er achter te komen.

- Scaniaboyy8
- Lid
Ik zeg toch, lampjes erop zetten is wel makkelijk, alleen het mappen is klote werk. En verder valt onder modden ook een extra as erbij zetten et cetera, en dat is geloof ik nog lang niet zo gemakkelijk. 

ej zeg dan ff waar welke site plz
-
- Lid
kijk nou gewoon naar wat er gezegt wordt
1truck maak je echt niet ff zo
en ook omdat je geen ervaring met zmoddeler heb zal het wel 1 jaar duren voor het eindelijk gelukt is 1 hele truck te maken
probeer eerst maar iets aan een truck te bewerken zo als lampen erop zetten ofzo
1truck maak je echt niet ff zo
en ook omdat je geen ervaring met zmoddeler heb zal het wel 1 jaar duren voor het eindelijk gelukt is 1 hele truck te maken
probeer eerst maar iets aan een truck te bewerken zo als lampen erop zetten ofzo