zwarte skin
- willem123456
- Ere-Lid
- Berichten: 1845
- Lid geworden op: di 23 jun 2009, 19:32
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Re: zwarte skin
Word de alpha dan wel gemaakt in paint.net?
- potsiestyle
- Lid
- Berichten: 56
- Lid geworden op: ma 26 okt 2009, 19:52
Re: zwarte skin
hoe bedoel je?
- willem123456
- Ere-Lid
- Berichten: 1845
- Lid geworden op: di 23 jun 2009, 19:32
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Re: zwarte skin
Er moet altijd een alpha in DDS DXT5 (wat gts dus gebruikt)
En bovendien gebruikt gts de alpha volgens mij ook.
Dus als die niet gemaakt word, dan zal hij niet werken
En bovendien gebruikt gts de alpha volgens mij ook.
Dus als die niet gemaakt word, dan zal hij niet werken
- potsiestyle
- Lid
- Berichten: 56
- Lid geworden op: ma 26 okt 2009, 19:52
Re: zwarte skin
maar als je ff uitlegt hoe ik het nu wel moet doen zou het iets makkelijker zijn
- willem123456
- Ere-Lid
- Berichten: 1845
- Lid geworden op: di 23 jun 2009, 19:32
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Re: zwarte skin
Dat weet ik niet, want ik werk niet met Paint.net
in principe zou je gewoon na send to editor(in DXTBMP) en na het bewerken van de skin, gewoon op opslaan klikken, dan kun je in DXTBMP reload after edit doen, en dan voegt hij de alpha automatisch toe
in principe zou je gewoon na send to editor(in DXTBMP) en na het bewerken van de skin, gewoon op opslaan klikken, dan kun je in DXTBMP reload after edit doen, en dan voegt hij de alpha automatisch toe
Re: zwarte skin
alfa kan je gewoon gebruiken in paint.net en opslaan hangt van je bestand zelf af is het een dxt 1 /3 of 5 en dat kun je daar weer gewoon instellen ook ff uitzoeken voor je zelf en heb ook al ergens een topic beantwoord met eventueele foto's er bij als voorbeeld
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 0&start=10
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 0&start=10