Hoe kan ik de grens overkomen, want als ik daar aan kom is de grens op slot en krijg ik te zien dat ik F6 in moet tikken maar dat werkt niet.
Moet ik eerst een soort van levels halen?
de grens oversteken maar op slot??
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: de grens oversteken maar op slot??
Je moet de landen zegmaar eerst vrijkopen
- Scaniaboyy8
- Lid
Je moet landen ontgrendelen zeg maar. Druk op 'N' en dan op 'Economy' en daar moet je een land aanklikken en dan kan je tegen betaling van een aantal duizenden euro's naar dat land toe.
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Ik speel dit spel, en heb net 2 weken geleden gold edition gekocht.
Hoe moet je landen vrijkopen, door vrachten te laden/lossen? Ik kan met Jobs alleen naar duitsland.
Hoe moet je landen vrijkopen, door vrachten te laden/lossen? Ik kan met Jobs alleen naar duitsland.
Bedankt voor deze nuttige informatie.
Laatst gewijzigd door route66 op di 16 feb 2010, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Scaniaboyy8
- Lid
Dus je snapt het nu?
Dan kan dit topic dicht, en nog een leerzame tip. Rechts boven je eigen bericht staat een soort potloodje, als je op deze klik kan je je bericht wijzigen. Het word namelijk als irritant ervaren als er een zogenaamde 'Dubbelpost' word gemaakt, ofwel als je 2 berichten achter elkaar post.
Dan kan dit topic dicht, en nog een leerzame tip. Rechts boven je eigen bericht staat een soort potloodje, als je op deze klik kan je je bericht wijzigen. Het word namelijk als irritant ervaren als er een zogenaamde 'Dubbelpost' word gemaakt, ofwel als je 2 berichten achter elkaar post.
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!