100% savegame

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
CJIB
Lid
Lid

Re: 100% savegame

Bericht door CJIB »

Tristan schreef:Hoe kom je erbij dat je 7 moet invullen bij de ADR? Ik bedoel, je hebt toch maar 3 certificaten?
Dat zei ik al heb bij ets een 3 ingevuld en werkte bij mij niet na wat vogelen dus een 7 gedaan en toen werkte alles wel vandaar dat ik dit ook bij GTS gelijk gedaan heb

@ CatPower
Heb je gelijk in maar als je wat wilt weten van het spel en of alles wil werken moet je soms wel eens vals spelen maar zoals eerder gezegt ben het met je eens je moet het spel van begin tot eindspelen je betaald er genoeg voor dus niet cheaten ;)
Flame
Lid
Lid

Bericht door Flame »

Klopt CJIB.........was bij ETS ook 7 en dat is in GTS ook 7.......net als de upgrade van je truck.......dat is 127......dan heb je alle upgrades.

Flme
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt
Flame
Lid
Lid

Bericht door Flame »

CatPower schreef:Ik vindt het cheaten niet echt goed maar zoals jullie allemaal doen hebben jullie geen respect voor de game ik speel het gewoon zo als het moet zondet te cheaten en money te vragen zo leer je het spel beter kennen.
Is jouw mening Catpower en dat respecteer ik maar niet dat stukje dat je oordeelt over hoe anderen ermee omgaan want dat is niet aan jou om over te oordelen denk ik......maar voor degene die wel graag puzzelen en het spel willen ontleden (zoals ik).

Het grappige is dat na een tijdje je het spel gewoon van begin tot eind volgens de regels wilt spelen zonder cheats dus is gewoon andersom lol.

Gr. Flme
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt
jojo
Lid
Lid

Bericht door jojo »

Klopt helemaal Flme, ik heb eerst flink gesjoemeld en ben bijna aan het einde [legende] , daarna ga ik het spelen zoals het bedeoeld is. gr jojo
hermsen94
Lid
Lid

Bericht door hermsen94 »

Hoe kan je de safe game aanpassen dan?
Tristan

Bericht door Tristan »

ETS Driver
Lid
Lid

Bericht door ETS Driver »

Als ik alles aanpas en ik laadt me savegame op GTS dan loopt GTS vast
Tristan

Bericht door Tristan »

Ik heb eig een vraagje inverband met dit.

Als je zo cheat krijg je dan nog de kans om die special trailers te doen?
CJIB
Lid
Lid

Bericht door CJIB »

ETS Driver schreef:Als ik alles aanpas en ik laadt me savegame op GTS dan loopt GTS vast
dan heb je het niet goed gedaan oude save game terug zetten en opnieuw proberen

@ Tristan
ja dat wel maar dan moet je soms snel reageren daar op leuker is om het spel gewoon tespelen maar zoals al eerder vermeld wij werken in omgekeerde volgorde
eerst cheaten om alles uit te kunnen vogelen en daarna gaan we het op de juiste manier spelen om het echte gevoel tekrijgen
Tristan

Bericht door Tristan »

Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”