hoi, GTS draait heel goed bij mij doet niet traag ofzo maar ik heb een vraag warom is de intreur van de man niet zo scherp met die chijfers van de km.
km en hoeveel benzine dat kleine schermpje warom is dat zo wazig ? is de game gewoon zo gemaakt of ligt het aan me video kaart bij de iveco heb je dat niet is het gewoon mooi, Bij de M.A.N is dat schermpje waar je de km ziet en alles beetje wazig en niet scherp hoe komt dat iemand ook hetzelfde als mij laat dan wat weten dankjewel
ik heb best een goeie video kaart daar ligt het niet aan maar de man intreur binnen die cijfers zijn wazig heeft iemand dat ook of is de game gewoon zo ontwikkeld?
M.A.N intreur wazig !
Re: M.A.N intreur wazig !
dat heb ik ook bij de daf bij de man zou ik het neit durfen te zeggen
jah dus we hebbe het zelfde enige idee hoe dit komt?
of is het gewoon zo ontwikkeld
of is het gewoon zo ontwikkeld
Laatst gewijzigd door Phantom op za 30 jan 2010, 14:14, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: QUOTE VERWIJDERD, HET IS NIET NODIG OM DE POST VOOR DIE VAN JOU TE QOUTEN. DAAR KUN JE ZONDER QUOTE GEWOON OP REAGEREN, HEEL VEEL LEDEN VINDEN HET NAMELIJK IRRITANT ALS EEN TOPIC VOL STAAT MET GRIJZE (QUOTE) GEDEELTES! Misschien dat je dit nu wel ziet? :D
Reden: QUOTE VERWIJDERD, HET IS NIET NODIG OM DE POST VOOR DIE VAN JOU TE QOUTEN. DAAR KUN JE ZONDER QUOTE GEWOON OP REAGEREN, HEEL VEEL LEDEN VINDEN HET NAMELIJK IRRITANT ALS EEN TOPIC VOL STAAT MET GRIJZE (QUOTE) GEDEELTES! Misschien dat je dit nu wel ziet? :D
ik heb dat niet ik het helemaal strak heb je als je het spel op start mis bij je video kaart keuze ook ... (naam videokaart en dan iets met low ? want ik daar high probeer dat maar is;)
MIJN PC
*Windows 10 pro 64
*Samsung SyncMaster t220
*Corsair Obsidian 750D
*Asus Rampage III Extreme x58
*Intel Core I7 980X 5 ghz
*Corsair H80I
*Kingston 12 GB 1600 Mhz
*Msi gtx 970 Gaming 4g
*Samsung 840 pro 250 gb/Samsung f1 HHD 1.5TB
*Harman Kardon 5.1
*logitech g110
*razer Emperator 4g
*AmBx
*Windows 10 pro 64
*Samsung SyncMaster t220
*Corsair Obsidian 750D
*Asus Rampage III Extreme x58
*Intel Core I7 980X 5 ghz
*Corsair H80I
*Kingston 12 GB 1600 Mhz
*Msi gtx 970 Gaming 4g
*Samsung 840 pro 250 gb/Samsung f1 HHD 1.5TB
*Harman Kardon 5.1
*logitech g110
*razer Emperator 4g
*AmBx
Lolsmurf schreef:Grafische kaart updaten ?
ik heb een video kaart van: Nvidia Geforce 7600 GS Best wel goed en GTS draait ook goed zonder traag te doen ma ik wil die cijfertjes wat strakker ma ik ga dat eens proberen:D
hey gijsy123 ik heb het altijd op HIGH gehad hoor maar heb je meschien en screen voor ons ik wil kijke hoe het eruit ziet als het strak is ? als je wiltgijsy123 schreef:ik heb dat niet ik het helemaal strak heb je als je het spel op start mis bij je video kaart keuze ook ... (naam videokaart en dan iets met low ? want ik daar high probeer dat maar is;)
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |