Afleveren Goederen
Re: Afleveren Goederen
erikvhal, kijk in dit forum in algemeen - vracht/slaapprobleem mss heb je daar wat aan.
-
- Lid
Hoe neem je dan die job aan nadat je geslapen hebt?jojo schreef:Dat klopt, eerst slapen en dan een vracht aannemen gaat in het algemeen goed maar soms kom je op je bestemming en heb je nog tijd over en is het dan zonde om die te verslapen, ga je dan rijden moet je onderweg gaan slapen en word het een race tegen de klok, soms voel ik me meer coureur dan trucker.
gr jojo
Want ik krijg na het voltooien van een rit meteen een nieuwe toegewezen...
Of hebben jullie het over wanneer je zelfstandig bent?
GTS is inderderdaad stukken leuker, variërender, beter... dan ETS, alleen niet het echte chauffeursgevoel.
Ik rijd liever zoals in het echt: maximum 90, niet hoeven te racen door het verkeer om uiteindelijk dan toch te laat te komen, veranderen van truck/bedrijf na enkele maanden (en niet na enkele dagen :O )
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
@blackredthunder
Ja dat klopt wat je zegt je kan niet slapen en dan job aannemen totdat je zelfstandig bent.
Ik stond gister op 56 duizend en vroeg hier hoeveel je moet hebben om eigen vrachtwagen aangeboden te krijgen.
Een vracht later kreeg ik mailtje na mailtje over vrachtwagens xd en heb al bijna 180 duizend voor nieuwe wagen
Ja dat klopt wat je zegt je kan niet slapen en dan job aannemen totdat je zelfstandig bent.
Ik stond gister op 56 duizend en vroeg hier hoeveel je moet hebben om eigen vrachtwagen aangeboden te krijgen.
Een vracht later kreeg ik mailtje na mailtje over vrachtwagens xd en heb al bijna 180 duizend voor nieuwe wagen
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Kan ik niet doen, als ik mijn vracht aflever, heb ik direct al een nieuwe vracht, dus ik kan er nooit tussen door slapen, als ik kan slapen, moet ik dat doen terwijl ik al een andere lading heb!Erwin schreef:De tijd is zo nu en dan inderdaad krap. Ik weet niet of er een modje voor is.
Zoek gewoon ritten met een groene tijdsaanduiding.
Mijn tip: Als je na een lange rit moe bent, slapen en dan een ritje opzoeken. Werkt vaak goed en als je dan in 1 keer doorrijdt lukt het vaak wel.
Erwin
Hoe kan dit?
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Je kan die directe vracht ook afkappen. door verlaten te kiezen.
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Daar probeerde ik zonet al wat heen tegaan, want dit kun je alleen doen als je eigenrijder bent
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Hoe doe je dat dan? (Kan je dat met een screen laten zien, en ook uitleg uiteraard)Erwin schreef:Je kan die directe vracht ook afkappen. door verlaten te kiezen.
Want dat weet ik dat weer effe en dan kan ik dit invervolg alttijd gebruiken!
Als je eigen rijder bent, staat er onderin aannemen of verlaten.
Ben je geen eigen rijder (dus in begin) dan moet je helaas de gegeven vracht nemen.
Ben je geen eigen rijder (dus in begin) dan moet je helaas de gegeven vracht nemen.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Hoe kun je dan zien dat je eigen rijder bent?