German GTS patch 1.02 probleem !

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Gesloten
ashie
Lid
Lid

German GTS patch 1.02 probleem !

Bericht door ashie »

hoi, ik heb het goed doorgelezen wat ze in de forum hebbe geschreven over patch 1.02 ik had zojuist de slaap eruit gehaald maar toen lukte hij niet hij kon die software niet vinden Lijkt me logies,
maar dus toen heb ik GTS verwijderd met alles compleet dus game exe helemaal weg en toen opnieuw geinstaleerd patch geinstaleerd geen probleem maar toen ik me save game ging laden,
kwam er niet verzenden rapport verzenden dus toen ging ik nieuw game doen kwam het zelfde wat is het probleem ik heb gts verwijderd en opnieuw geinstaleerd en nog doet hij zo wat zou het probleem kunnen zijn? of zijn er meerdere die mijn probleem hebbe?

alvast bedankt , groetjes
Erwin

Re: German GTS patch 1.02 probleem !

Bericht door Erwin »

heb je toevallig gedeinstalleerd terwijl je mods gebruikte?
ashie
Lid
Lid

Bericht door ashie »

jah
ik ga het weer is probere om die 3 mods eruit te hale en kijke of het lukt als het dan nog steeds nie lukt hoor je het wel ;)

ik ga het weer is probere om die 3 mods eruit te hale en kijke of het lukt als het dan nog steeds nie lukt hoor je het wel ;)[/quote]

hmm, ik heb de drie mods eruit gehaald en het werkte maar, alleen werkte GTS altijd super bij mij, maar sinds de mod gaat het beeld traag doen en haperen? :shock:

ik snap dat niet dus had ik hem weer verwijderd de patch en nu speel ik zonder patch anders gaat het beeld hapere wats hier het probleem? eigenlijk van
Laatst gewijzigd door Phantom op vr 29 jan 2010, 14:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, niet nodig om de post te quoten die voor die van jou staat. Dubbel-post verwijderd, is ook niet toegestaan, misschien handig om de regels even te lezen... ;)
Jesper
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Jesper »

je moet in de definition van de truckmods het volgende verwijderen:

game_points: 4

vehicle_class: 1

Dan werken de mods weer met de patch, als je wilt weten hoe je in de mod in de definition komt moet je proberen te zoeken.

Groeten
ashie
Lid
Lid

Bericht door ashie »

bedankt wist ik nog niet. :D
Maar dat is mijn probleem niet mijn probleem is dat door de patch me beeld gaat haperen en traag gaat doen germantruck simulator terwel voor die patch en altijd heb ik het nooit gehad is hier een oplossing voor? als ik die patch verwijder doet hij het goed hapert niet het beeld maar met de patch wel
Laatst gewijzigd door Phantom op vr 29 jan 2010, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, niet nodig om de post te quoten die voor die van jou staat.....
Jesper
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Jesper »

Sorry daarmee kan ik je niet helpen, misschien heb je anti-aliasing aan in-game.
In-game werkt dit niet al te best.
Maar in je eerste post was van de vorige oplossing wel sprake toch?

Groeten
ashie
Lid
Lid

Bericht door ashie »

jahwel:D bedankt voor alles en het reageren man ;)
Laatst gewijzigd door Phantom op vr 29 jan 2010, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, niet nodig om de post te quoten die voor die van jou staat.............. :S
Tristan

Bericht door Tristan »

Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Gesloten

Terug naar “Algemeen”