Hallo iedereen even een vraagje
HOe word je zelfstandig ?
Bedrijf
Re: Bedrijf
Welkom!
Je wordt zelfstandig door eerst enkele ritten te rijden, waarna er een aanbod volgt om je eigen truck te kopen. Deze koop je, en dan rij je voor jezelf.
Je wordt zelfstandig door eerst enkele ritten te rijden, waarna er een aanbod volgt om je eigen truck te kopen. Deze koop je, en dan rij je voor jezelf.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ja maar je zal eerst genoeg geld moeten verdienen om een garage te kopen daarna weer geld verdienen om trucks te kopen en chauffeurs in te huren en dat gaat niet vanzelf,daar gaat een hoop tijd in zitten, suc6 toegewenst jojo
Hoeveel rietjes moet je ongeveer maken om aanbod te krijgen voor eigen truck?
Ik speel niet echt veel momenteel geen tijd heb 3 a 4 keer al gereden, nog geen bod gehad voor eigen truck
Ik speel niet echt veel momenteel geen tijd heb 3 a 4 keer al gereden, nog geen bod gehad voor eigen truck
-
- Lid
ohh denk bij het 5de of 6de ritje mss wat meer... maarja... als je niet veel tijd hebt duurt dat inderdaad lang
je moet naar je save game gaan naar het laatst opgeslagen spel je opent het met kladblok of note... ofzo en ga naar beneden en er staat ergens your_money_account veranderd dat naar het bedrag dat jij wilt vb: 450 naar 450000 ga nie te hoog heJordi5 schreef:Hallo iedereen even een vraagje
HOe word je zelfstandig ?
Transport4Life
Keep It Going!!!
Keep It Going!!!
als je genoeg geld heb gewoon vrachtwagen kopen en begin je als je de vracht heb afgeleverd gelijk voor jezelf geen gezeur of wat danook
Hoeveel moet je ongeveer hebben voor een eigen vrachtwagen? Ik zit inmiddels op 56 duizend en nog steeds geen bod gehad om eigen vrachtwagen te halen!!
Simpel ik heb me savegame aangepast gewoon money hoger zette en rufpoint de sterre hoger zette en dan truck kope garage kope mensen inhure en rijde maar je eige ritjes;)Goldy21 schreef:Hoeveel moet je ongeveer hebben voor een eigen vrachtwagen? Ik zit inmiddels op 56 duizend en nog steeds geen bod gehad om eigen vrachtwagen te halen!!