Saven van Map

Hier kan over Euro Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
Wobje
Lid
Lid

Saven van Map

Bericht door Wobje »

Beste mensen,

Ik heb met map editor een de standaard map aangepast, een paar wegen verandert en een stadje gemaakt, genaamd Amsterdam. Ik zou graag willen weten hoe je de naam kan veranderen en hoe je een stad maakt. Ook als ik de map wil runnen doet die het niet, dus maak ik er een scs bestandje van maar ik zie niks... miss heb ik het verkkeerd gedaan, met het scs bestandje, ik zou graag willen weten hoe dat moet, mvg.

Edit: ik weet nu hoe je van standaard map kan veranderen en er een goed bestandje van kan maken, maar kan je ook als je new map hebt, dus zonder iets helemaal opnieuw beginnen, kan je die dan ook opslaan en laten runnen, ik heb het net geprobeert maar het lukt niet. En ik wil graag weten hoe je een stad/dorp kan maken, want ik wil dat het Noordwijk heet enzo met borden. Als iemand mij kan helpen zou dat geweldig zijn! Alvast bedankt ;)

MVG
pro.f
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Saven van Map

Bericht door pro.f »

voor de borden moet je die borden volgens mij bijskinnen of stand alone erbij zetten en voor de naam van de stad moet je volgens mij in de definition van de namen van de steden, de naam van een stad of dorp erbij zetten ok weet het niet zeker want ik gebruik de editor niet maar ik hoop dat ik je zo geholpen heb.

gr. Pro.f
Nice
Lid
Lid

Bericht door Nice »

waar kun je die map editor downloaden?
HKTrans
~Yøeri
Lid
Lid

Bericht door ~Yøeri »

die sit al in je spel
druk op dese ~ <-- en typ je edit en dan ken je een map make
Afbeelding

J.Vrolijk Crew
Wobje
Lid
Lid

Bericht door Wobje »

Bedankt voor alle hulp, maar ik kan niet de map laden die ik opgeslaan heb. Nogmaals bedankt voor jullie moeite!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”