wie heeft het volgende probleem ook...
ik speel dit spel met mijn g25 en de CruiceControll (cc) heb ik op een knopje gezet op mijn g25 shift-unit.
als ik speel gaat ineens een paar keer achter elkaar zonder reden de cc eraf.
hoe komt dit en hebben meer mensen dit?
graag jullie reactie!
cruiscontroll
- Scaniaboyy8
- Lid
Re: cruiscontroll
Trap je het gas niet perongeluk in?
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Scaniaboyy8 schreef:Trap je het gas niet perongeluk in?
nee, ik leg mijn voeten zeg maar op dat zwarte plankje of op de poten van mijn bureaustoel..... ik heb zelf wel een idee, ik stuur misschien een klein beetje.. maar dit zal het denk ik niet zijn
Probeer anders je controls.def te verwijderen in : documenten/German truck simulator
En dan alles op nieuw instellen.
Het kan namelijk zijn dat je je stuur op een verkeerde plek hebt ge-assigned, waardoor je dat misschien hebt.
Je moet de bovenste 4 knopjes van de shifter niet gebruiken evenals de d-pad, dit geeft bij mij ook vreemde problemen.
Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.
Groeten
En dan alles op nieuw instellen.
Het kan namelijk zijn dat je je stuur op een verkeerde plek hebt ge-assigned, waardoor je dat misschien hebt.
Je moet de bovenste 4 knopjes van de shifter niet gebruiken evenals de d-pad, dit geeft bij mij ook vreemde problemen.
Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.
Groeten
ik gebruik mijn d pad wel voor mijn map,radio en computer 9van de vrachtwagen..info zoals temp en tank inh.)Jesper schreef:Probeer anders ... te hebben.
Groeten
mijn CC heb ik op het meest rechtse rode knopje...
- strangerberry
- Lid
eej dat heb ik ook maar ik weet waar het door komt bij mij
omdat het hele stuur oud en spastisch is doet hij soms automatisch een beetje bibberend gas geven en remmen enzo
je moet dan ff een beetje kloten in opties controller
omdat het hele stuur oud en spastisch is doet hij soms automatisch een beetje bibberend gas geven en remmen enzo
je moet dan ff een beetje kloten in opties controller
Kromme bananen zijn geen rechte tafels
iedereen is dom
daarom moet je ook wat leren
ja dat was de wijze les van vandaag
iedereen is dom
daarom moet je ook wat leren
ja dat was de wijze les van vandaag
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Reset de instelingen van je toetdsenboord. Lukt het nog niet? Instaleer het spel opnieuw.
WAT? ZWARTE KAT!
- StraightBoy
- Lid
Ik heb dit ook (:
Is geen oplossing voor ,behalve het knopje terug op c in te stellen op je toetsenbord zelf ;d
Is geen oplossing voor ,behalve het knopje terug op c in te stellen op je toetsenbord zelf ;d
wat ik ook zie is als je ook te hard stuurd verlies je snelheid en recupereerd de cc dat niet
Je hebt je rem waarschijnlijk op optimaal remmen staan en dan werkt de cruisecontrol niet.
Zet hem een heel klein stukje terug en hij werkt wel, zie screen onderste balkje.
Zet hem een heel klein stukje terug en hij werkt wel, zie screen onderste balkje.