Hallo allemaal,
Als ik in GTS rijdt, valt het spel sosm in een keer uit, en de PC zegt dan dat GTS het niet meer doet!
Wat moet ik doen en wie kan mij helpen?
Please, want als dit zo door gaat is het niks meer aan om met GTS te spelen
ETS Rijder
Wie kan mij helpen?
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Wie kan mij helpen?
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Re: Wie kan mij helpen?
waarom instaleer je het niet opnieuw als er nu iets fout zou zijn moet dat dan opgelost zijn.
Misschien één van je mods, ik had het pas ook en nadat ik er een aantal mods uit heb gehaald was het weg.
En anders het (illegale) linkje opnieuw opzoeken en even opnieuw installeren, dat kan ook heel goed helpen?
Of heb je nu ineens een legale versie?
En anders het (illegale) linkje opnieuw opzoeken en even opnieuw installeren, dat kan ook heel goed helpen?
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
Ik heb sinds gisteren een legale versie, in duitsland gehaald en ben benieuwd wanneer hij hier in holland verkrijgbaar is. gr jojo
Nederland zal hem helaas nooit in de winkels krijgen. Er is niemand die hem hier wil verkopen.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Oke, maar soms kan ik uren rijden, stop dan effe met spelen, start het weer op, rij een wat, en dan stopt de game er weer mee!Phantom schreef:Misschien één van je mods, ik had het pas ook en nadat ik er een aantal mods uit heb gehaald was het weg.
Maar ik instaleer het wel weer effe opnieuw!
Bedankt, en er kan een slotje op!
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |
~Blijven Rollen Zonder Dollen~