Vond dit op een andere site, ziet er interressant uit.
Patch aangekondigd
SCS Software heeft aangekondigd aan een patch voor German Truck Simulator te werken.
Deze patch zou de vele bugs uit het spel moeten helpen, alsook een multilanguage-mode zodat er ook de mogelijkheid is om in het Nederlands te spelen.
Wijzigingen in patch:
-Direct Input voor Force-feedback zou nu voor alle controllers moeten werken.
-Sommige speciale ladingen zijn gewijzigd zodat ze nu onder alle bruggen en verkeersborden kunnen, en ook over smalle wegen kunnen zonder problemen.
-Binnenzicht uit de cabine zullen de juiste spiegels tonen van dat type truck.
-Je krijgt nu wel boetes wanneer je in slaap valt achter het stuur.
-De bug die ervoor zorgde dat trailers soms als lappendekens verschenen ipv met de juiste textures is verholpen.
-Alle ladingen moeten nu in de notebook verschijnen.
-Het navigatiesysteem is hersteld zodat het nu altijd naar uw bestemming wijst.
-De bug die ervoor zorgde dat je een boete kon krijgen om te laat te leveren, zelfs als je op tijd was, is verholpen.
-Gewijzigde vervaltijd op speciale ladingen.
-MSAA onder DirectX is herseld
-Toerental van de motor maakt betere geluiden.
-Betere scherm resoluties mogelijk
-De regen die in sommige tunnels verscheen is verholpen.
Patch GTS
Re: Patch GTS
Klinkt leuk, maar heb nog vele aanvullingen, die zijn alvast voor de 2e patch :p
Als het allemaal waar is zijn ze er wel erg snel bij zeg. jojo
Ben duidelijk blij dat dit komt:
Wijzigingen in patch:
Maar het niet reageren op enkele emails over dit probleem bij mij, vind ik belachelijk, zelfs na het mailen naar info@scssoftware.com heb ik daarop ook geen antwoord gekregen.
Ik hoop dat ze er snel mee komen, ik kan niet wachten op juiste force feedback voor mijn logitech G25.
Er is niks geschreven over een release datum neem ik aan?
Groeten
Wijzigingen in patch:
Maar het niet reageren op enkele emails over dit probleem bij mij, vind ik belachelijk, zelfs na het mailen naar info@scssoftware.com heb ik daarop ook geen antwoord gekregen.
Ik hoop dat ze er snel mee komen, ik kan niet wachten op juiste force feedback voor mijn logitech G25.
Er is niks geschreven over een release datum neem ik aan?
Groeten
Nee alleen dat hij er aan zit te komen en dat is nogal rekbaar.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Wanneer komt die PATCH dan, ziet er wel beter uit!
Maar waarom komt er dan geen land bij, Bijvoorbeeld: UK Truck Simultor of France Truck Simulator enzo.
Maar waarom komt er dan geen land bij, Bijvoorbeeld: UK Truck Simultor of France Truck Simulator enzo.
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Tot nader order gesloten, dit omdat er teveel speculaties komen.
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |