ben eigenrijder watnu? help
ben eigenrijder watnu? help
Hallo, mensen ik heb nu 5 sterre en heb een man tgx a class gekocht en daarna heb ik garage gekocht en mensen ingehuurd en trucks voor ze gekocht helemaal mijn bedrijf maar nu wil ik zelf Vracht gaan aflevere maar als ik na een bedrijf ga dan hebbe ze geen vracht voor me of moet ik me zelf een opdracht geve iemand enig idee ? thanks
Re: ben eigenrijder watnu? help
Druk "N" en dan fracht.
Kijk daar of er aanbiedingen zijn.
Kijk daar of er aanbiedingen zijn.
had ik al gedaan
maar ik zie ze wel die lijst druk erop maar ik kan ze nie aanneme dus waarschijnlijk ook geen aanbiedingen maar? weetje trouwens hoe ik dan een bedrijf kan kope dan is het probleem opgelost dat ik dan zegmaar eigenbedrijf heb ik heb genoeg geld 5 sterre een nieuwe man tgax a class 11 km stand mensen ingehuurd vrachtwagens gekocht alles nu wil ik alleen nog bedrijf kope weetje hoe >?
maar ik zie ze wel die lijst druk erop maar ik kan ze nie aanneme dus waarschijnlijk ook geen aanbiedingen maar? weetje trouwens hoe ik dan een bedrijf kan kope dan is het probleem opgelost dat ik dan zegmaar eigenbedrijf heb ik heb genoeg geld 5 sterre een nieuwe man tgax a class 11 km stand mensen ingehuurd vrachtwagens gekocht alles nu wil ik alleen nog bedrijf kope weetje hoe >?
Je moet dan wel naar naar dat bedrijf toe rijden.
Je drukt op N-fracht en dan zoek je in de lijst de bedrijven op in de stad waar je bent, heb je een leuke vracht gezien dan rijd je naar dat bedrijf en gaat op het laadlogo staan en klikt op enter dan klik je op de lading die wilt en dan op aannemen en dan zou je de trailer moeten krijgen. cuc6 jojo
Het habgt er ook vanaf in welke "stufe"je zit. Hoe hoger hoe meer vracht je krijgt. Het verschijnt in je mailbox.
The whitelines are the lifelines of our nation.
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |