naar een ander bedrijf gaan
naar een ander bedrijf gaan
hmm, hoi ik heb een vraag ik heb al wat ritjes achter de rug en heb een ster helemaal compleet maar ik kan niemeer verder wat is de oplossing hiervan hoe kan ik naar een ander bedrijf gaan zodat ik verder weet iemand dit zoja hoe zou ik het heel fijn vinde als iemand me de oplossing zal geve okee bedankt
Re: naar een ander bedrijf gaan
heb je ook geen email gekregen van bepaalde bedrijven? daar staat bijv in dat je naar zo'n bedrijf in een bepaalde stad moet en dan een rit moet doen?
nee dat bedoel ik niet ik bedoel te zegge kijk ik heb heel wat ritjes achter de rug en heb een ster helemaal compleet maar ik te lang voor dezelfde bedrijf gewerkt en dus kan ik geen punte meer verdiene ik heb een hele ster compleet uit me ervaring en heb nu 13000 euro zoiets maar nou wil ik voor een ander bedrijf werke bv transinet ofzo zodat ik weer punte kan verdiene ik wil nu weg bij me bedrijf en naar een ander zodat ik weer punte kan verdiene heeft iemand enig idee hoe ? zoja laat een bericht achter bedankt
Als ik me niet vergis moet je zo links en rechts eens wat gaan kijken bij andere bedrijven, als het goed is zitten er bedrijven bij die nog ritten voor je hebben.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
waar kan ik dat zien dan?
heb je geen screenschot voor me ik wil zien hoe dat mailtje eruit ziet ik heb er al heel veel dus het zou best kunne dat hij er tusse zit
heb je geen screenschot voor me ik wil zien hoe dat mailtje eruit ziet ik heb er al heel veel dus het zou best kunne dat hij er tusse zit
Laatst gewijzigd door Phantom op ma 18 jan 2010, 16:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Géén dubbel-post, dat is niet toegestaan. Ik heb het in één post gezet. Bovendien is het quoten van de post voor de jouwe ook niet nodig, alles opgelost. :D
Reden: Géén dubbel-post, dat is niet toegestaan. Ik heb het in één post gezet. Bovendien is het quoten van de post voor de jouwe ook niet nodig, alles opgelost. :D
Een screen heb ik er niet van maar je kan als het goed is gewoon bij andere bedrijven gaan kijken.
Stap in de truck, kijk op je kaart en stippel even een route uit en ga wat bedrijven langs.
Daat staat vaak zo'n 3D icoon waar je in moet rijden en dan op Enter klikken.
Er moeten namelijk nog bedrijven zijn waar je ene rit kan uitpikken, zo niet, dan weet ik ook niet wat er verkeerd is gegaan.
Stap in de truck, kijk op je kaart en stippel even een route uit en ga wat bedrijven langs.
Daat staat vaak zo'n 3D icoon waar je in moet rijden en dan op Enter klikken.
Er moeten namelijk nog bedrijven zijn waar je ene rit kan uitpikken, zo niet, dan weet ik ook niet wat er verkeerd is gegaan.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
Ben je toevallig niet vergeten op "Annehmen" te klikken bij zo'n mailtje? Ik had het knopje namelijk wel over het hoofd gezien en ben daardoor meteen van de eerste naar de derde werkgever overgestapt
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Je zegt dat je 1 ster compleet hebt. en 13000 euro. dan wordt het tijd dat jij die 3 mails van 2e handstruks opent en 1 van die 2ehands trucks koopt. dan moet je jou rit afmaken na de rit krijg je dan je 2e handstruck en krijg je weer punten voor de 2e ster.
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |