Hallo,
Nu ben ik aan de beurt om eens wat te vragen.
Ik ben op zoek naar de oplossing voor het slaapprobleem.
Het uset g_fatigue staat al op 0 maar wordt na het spel weer is opgestart terug gezet naar 1
Hoe los ik dat op.
En veder
Ik snap geen niks van die vrachten in N en Fracht. Dan staat daar 03:19 en dan gaat het veder naar 36 ofzo. Zijn dat soms de uren die er nog zijn om het te leveren. Oww ja, hoe kan ik mensen aan het werk zetten en vrachten laten rijden??? Dat snap ik ook nog niet!
Thanx,
Greetz
Wouter
Slaap probleem | Vracht
- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Slaap probleem | Vracht
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
Re: Slaap probleem | Vracht
om de een of andere vage reden werkt die fatigue optie niet hij blijft hem altijd resetten, probleem was mij ook al opgevallen
probeer dan eens dan the config file.
opslaan as read only.
dat doe je met rechter muis knop en dan staat onderaan read only.
die vink je aan en dan moet het goed zijn.
want dan leest het spel de file alleen en hij reset het niet.
opslaan as read only.
dat doe je met rechter muis knop en dan staat onderaan read only.
die vink je aan en dan moet het goed zijn.
want dan leest het spel de file alleen en hij reset het niet.
er is zoveel mooier, dan een scania V8. Je moet het enkel maar willen zien.
zet dit in je onderschrift als je tegen hackers bent.http://i39.tinypic.com/2yws37d.jpg.
Het opslaan onder read only werkt helaas ook niet, hij reset het niet maar je wordt toch nog moe.
als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat
Kopt niet, als je config read only maakt reset hij m idd niet maar je word toch moe of je nu een gesavede game of een nieuwe game start maakt niet uit, ik
denk dat het dieper in het spel zit en moeilik te vinden zal zijn maar mss is er onder ons wel iemand die dat uitvogelt. gr jojo
denk dat het dieper in het spel zit en moeilik te vinden zal zijn maar mss is er onder ons wel iemand die dat uitvogelt. gr jojo
Heb hem op read only gezet idd zoals al gezegt is......is een 1 x teruggsprongen op de 1......weer op o gezet en nu springt hij niet meer terug....dus gewoon volhouden lol.
Je vrijheid gaat zover.....tot je aan de vrijheid van anderen komt
- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Wel ik ga het zo proberen.
Maar nu heb wil ik graag nog de antwoord van de andere vraag.
Wat bedoelen ze nou met de vracht en de tijden!
Daar snap ik geen moer van!
Wel ik heb het geprobeerd
En hij blijft nu gewoon op 0 staan, maar ben er nog niet achter of ie moe word.
Blijft dat oogje links onderin gewoon staan of moet dat weg zijn??
Danke voor het reageren
Maar nu heb wil ik graag nog de antwoord van de andere vraag.
Wat bedoelen ze nou met de vracht en de tijden!
Daar snap ik geen moer van!
Wel ik heb het geprobeerd
En hij blijft nu gewoon op 0 staan, maar ben er nog niet achter of ie moe word.
Blijft dat oogje links onderin gewoon staan of moet dat weg zijn??
Danke voor het reageren
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
Van een duitse site gehaald,alle eer aan poster
Danke, ich habe aber selber eine Lösung gefunden. Ich bin so frei und erkläre mal wie es geht.
Also, ihr müsst in den Ordner C:\Programme\German Truck Simulator\bin\win_x86 gehen und die game.exe mit einem Editor öffnen. Am besten geht das mit dem Programm PSPad (http://www.pspad.com/de/).
Dann sucht ihr die Zeile mit der Nummer 37E400 und ersetzt am Ende der Zeile die 1 mit einer 0. Genau wie in der Config.
Bei mir hat das Abspeichern nicht ganz geklappt. Wenn das bei euch auch so ist, dann speichert die Datei erstmal in einem anderen Ordner unter dem selben Namen (also game). Anschließend im originalen Ordner die alte Datei löschen und mit der geänderten ersetzen. Fertig!
Ich hoffe es funktioniert bei euch. Bei mir jedenfalls hats geklappt.
Grüße!
Danke, ich habe aber selber eine Lösung gefunden. Ich bin so frei und erkläre mal wie es geht.
Also, ihr müsst in den Ordner C:\Programme\German Truck Simulator\bin\win_x86 gehen und die game.exe mit einem Editor öffnen. Am besten geht das mit dem Programm PSPad (http://www.pspad.com/de/).
Dann sucht ihr die Zeile mit der Nummer 37E400 und ersetzt am Ende der Zeile die 1 mit einer 0. Genau wie in der Config.
Bei mir hat das Abspeichern nicht ganz geklappt. Wenn das bei euch auch so ist, dann speichert die Datei erstmal in einem anderen Ordner unter dem selben Namen (also game). Anschließend im originalen Ordner die alte Datei löschen und mit der geänderten ersetzen. Fertig!
Ich hoffe es funktioniert bei euch. Bei mir jedenfalls hats geklappt.
Grüße!
Bovenstaande uitgevoerd, en het werkt! Toppie!
Open het programma>
Open game.exe>
Zoek bovenstaande code, staat links buiten>
Verander 1 naar 0>
Save hem>
Start game>
Geen slaap: Vakje is ook weg.
Open het programma>
Open game.exe>
Zoek bovenstaande code, staat links buiten>
Verander 1 naar 0>
Save hem>
Start game>
Geen slaap: Vakje is ook weg.
Erwin zou je het me uitgebreid uit kunnen leggen hoe en met welk program je dit gefixt hebt want dit snap ik niet helemaal zou je me dit in eem pm
duidelijk willen maken. bvd en mvg jojo
duidelijk willen maken. bvd en mvg jojo