hallo, ik zit met een groot probleem als ik ets wil starten komt er op dit programma kan de webpagina niet vinden
ik kan sinds enkele dagen mijn ets niet meer spelen alle mods zijn eruit en ook de save games en het werkt nog altijd niet toen het nog ging en afsloot kwam erop het scherm no signal goin to sleep ik kreeg de pc niet eens aan of uit
kan ik hieraan iets doen? laat het mij weten aub ik wil ets terug spelen
euro truck simulator werkt niet meer
euro truck simulator werkt niet meer
Transport4Life
Keep It Going!!!
Keep It Going!!!
Re: euro truck simulator werkt niet meer
Voor zo ver ik je uitleg begrijp zijn dit problemen die niet aan ETS liggen maar waarschijnlijk aan je eigen systeem.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ik zou ermee naar een computerzaak gaan, als je hem niet meer aan krijgt.
Heb je een duitse versie en een duitse patch er in gezet want er is een patch 1.3 kan ook 1.4 zijn die een virus bevat het bestandje is kleiner dan de orginele patches als het zo is dan moet je dat dus zien op telossen ik hoop niet dat het zo is voor je
Dan zou het moeten zijn meteen nadat hij de patch heeft geinstalleerd en uit zijn uitleg is niet op te maken dat ETS toen niet meer werkte, hij heeft in tussentijd nog gewoon kunnen rijden.
Overigens is dat v1.3 die kleiner is dan de goede patch en een v1.4 waar dat virus in mee wordt gestuurd.
Als hij slim is laat hij zijn systeem gewoon even nakijken.
Overigens is dat v1.3 die kleiner is dan de goede patch en een v1.4 waar dat virus in mee wordt gestuurd.
Als hij slim is laat hij zijn systeem gewoon even nakijken.
misschien een domme vraag, maar voor ets heb je toch geen webpagina nodig
ja er is iemand langs gekome die heeft het herstelt tlag aan een van de downloads op deze site daf bretagne expressPhantom schreef:Voor zo ver ik je uitleg begrijp zijn dit problemen die niet aan ETS liggen maar waarschijnlijk aan je eigen systeem.
Transport4Life
Keep It Going!!!
Keep It Going!!!
Gelukkig maar.
Probleem opgelost, topic gesloten.
Probleem opgelost, topic gesloten.