German Truck Simulator
Re: German Truck Simulator
ja maar bij bol.de is hij nog niet beschikbaar.
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
Nee, zo ver ik weet is hij nog nergens beschikbaar.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
ok
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
wat moet ik dan verandere in het config want bij ets is het me wel gewoon gelukt maar ik weet niet wat ik bij gts moet verandere
groeten
groeten
zelfde als bij ets
uset g_console "1"
uset g_developer "1"
uset g_console "1"
uset g_developer "1"
Ik kom er niet uit. Ik heb personeel aangenomen maar hoe krijg ik die gasten in een truck die ik inmiddels ook al 3 heb gekocht. Zo goed is mijn duits ook niet dat ik het boek kan lezen. Verder werkt het spel prima zonder horten en stoten (wat ETS wel deed).
The whitelines are the lifelines of our nation.
kun je ook mods van in eurotruck simulator over plaatsen naar german truck simulator ?
-
- Lid
Ja is mogelijk. niet met alles waarschijnlijk maar grootste gedeelte wel
ModEdit door Phantom: Het heeft niet bepaald nut om de post voor die van jou te quoten, door al die grijze vlakken wordt het niet bepaald overzichtelijker.
Als de post die je wil quoten meet dan 1 post terug staat dan je eigenste heeft het wel nut, dank u.
ModEdit door Phantom: Het heeft niet bepaald nut om de post voor die van jou te quoten, door al die grijze vlakken wordt het niet bepaald overzichtelijker.
Als de post die je wil quoten meet dan 1 post terug staat dan je eigenste heeft het wel nut, dank u.
waar kun je mods downloaden en zijn er al veel mods
Er zijn nog niet zo heel veel mods maar hier op de site staan er al een aantal, ze staan bij het Subforum 'Downloads'.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~