Ok, hier gaat ie dan:
Is er iemand met ervaring en/of interesse in eht modden van German Truck Simulator tot Dutch Truck Simulator?
Heb je ideeën en of ervaing? laat het dan even weten, probeer je ideeën zo goed mogelijk uit te werken. Je kunt dit stukje kopiëren en plakken om je ideeën op in te vullen:
Ideetitel: .........
Wat wil je veranderen?: ........ (trucks? garages? trailers? wegen? gebouwen? etc.)
Kun je dit zelf?: .............
Toelichting: ...........
Als je zelf kunt modden en je hebt ervaring en dit lijkt je een leuk project, vul dan dit even in:
Ervaring met?: ........ (Scripten, texturen, mappen?)
Al dingen gemaakt voor ETS bijv.?: ................
Rol die je eventueel wilt vervullen?: ...............
Toelichting: ...................
Ik hoop dat er veel mensen geïnteresseerd zijn en dat we dit op z'n poten kunnen krijgen. Het wordt eens tijd dat Nederland niet meer zo achtergestoten wordt! We zijn niet voor niks het grootste Transport- en Doorvoerland van Europa!
Ideetitel: Nederland
Wat wil je veranderen?: Map, bedrijven, textures, garages
Kun je dit zelf?: Mappen, texturen en gebouwen maken waarschijnlijk wel.
Toelichting: Het lijkt me leuk met een team de map van de simulator aan te passen naar Nederland met Nederlandse steden, bedrijven, landschap en wegen.
Dit is lastig, maar niet onmogelijk. We hebben al een werkende game engine en feitelijk hoef je alleen maar de map te veranderen en de te berijden wegen maar te veranderen en/of bij te maken.
Het beste is het grove werk eerst, dus mappen, wegen aanleggen, steden bouwen. Dan pas de textures aanpassen en details toevoegen aan het landschap.
Dit is een groot project, en alle hulp is gewenst. Dus ken je iemand, of ben jezelf geïnteresseerd om mee te helpen? Ervaren mensen graag, ben je een groentje, waag gerust een gok. Ik ben bereid je een beetje op weg te helpen met de kennis die ik al bezit, ook al ben ik eigenlijk maar een grafisch designer en niet zozeer tot het coderen van dingen.
We zijn met genoeg mensen dus er zullen vast wel verborgen talenten bij zitten of mensen die dit reeds al hebben ontdekt
Nou! reageer zou ik zeggen en vergeet niet je eigen ideeën hier neer te zetten!
Let op, wel alleen met betrekking op eht onderwerp Nederland natuurlijk!
ModEdit door Phantom: Géén dubbelpost, dat is niet toegestaan.
Ik heb het in één post gezet.
Je had je post ook kunnen editten.
Nederlandse Truck Simulator
-
- Lid
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: Nederlandse Truck Simulator
Ideetitel: Friesland
Wat wil je veranderen?: trucks,garages,trailers, gebouwen
Kun je dit zelf?: Het skinwerk kan ik al, mappen heb ik geprobeerd maar toen vond ik het maar irritant met inzoomen(weet niet of dit ook anders kan)
Toelichting: Het skinwerk wil ik dus wel doen, daar ben ik al ervaren mee(bijv. Koopmans Meel Trailer onder downloads).
Het mappen wil ik wel doen als iemand iets weet voor bovenstaande(bij kun je dit zelf?)
Wat wil je veranderen?: trucks,garages,trailers, gebouwen
Kun je dit zelf?: Het skinwerk kan ik al, mappen heb ik geprobeerd maar toen vond ik het maar irritant met inzoomen(weet niet of dit ook anders kan)
Toelichting: Het skinwerk wil ik dus wel doen, daar ben ik al ervaren mee(bijv. Koopmans Meel Trailer onder downloads).
Het mappen wil ik wel doen als iemand iets weet voor bovenstaande(bij kun je dit zelf?)
Laatst gewijzigd door willem123456 op wo 13 jan 2010, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou gewoon wachten op de NL/BE map voor ETS en/of op SCS Software totdat die met DTS uitkomen.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
Ideetitel: DTS(Dutch Truck simulator)
Wat wil je veranderen?:garages, trailers, wegen,gebouwen (trucks? garages? trailers? wegen? gebouwen? etc.)
Kun je dit zelf?:heb ervaring met map editors maar met truck editors moet ik nog uitvissen maar komt goed
Toelichting:Hopelijk word het de de beste mod ever!
Als je zelf kunt modden en je hebt ervaring en dit lijkt je een leuk project, vul dan dit even in:
Ervaring met?:Mappen (Scripten, texturen, mappen?)
Al dingen gemaakt voor ETS bijv.?:nothing
Rol die je eventueel wilt vervullen?:Map maken
Toelichting:Play DTS!
Wat wil je veranderen?:garages, trailers, wegen,gebouwen (trucks? garages? trailers? wegen? gebouwen? etc.)
Kun je dit zelf?:heb ervaring met map editors maar met truck editors moet ik nog uitvissen maar komt goed
Toelichting:Hopelijk word het de de beste mod ever!
Ervaring met?:Mappen (Scripten, texturen, mappen?)
Al dingen gemaakt voor ETS bijv.?:nothing
Rol die je eventueel wilt vervullen?:Map maken
Toelichting:Play DTS!
Phantom schreef:Ik zou gewoon wachten op de NL/BE map voor ETS en/of op SCS Software totdat die met DTS uitkomen.
ja of verzoek scs software er naar (stuur hem een mail )
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
Ideetitel: nederland
Wat wil je veranderen?: misschien wat 6x2 of 6x4 trucks er in.
Kun je dit zelf?: nee
Toelichting: ???
Wat wil je veranderen?: misschien wat 6x2 of 6x4 trucks er in.
Kun je dit zelf?: nee
Toelichting: ???
Faber & Zn. Joure. - scania R500 - scania 144G 530 - DAF XF 95.480 -
ETS driver - truck: SCANIA R500
ETS driver - truck: SCANIA R500
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Tot die tijd dat ze (misschien) komen met DTS moet er ook wat te doen zijn in Nederland.
En wie zegt dat er een DTS komt? Je kunt het wel een SCS vragen, maar ze beslissen nog altijd zelf wat de nieuwe game wordt.
En wie zegt dat er een DTS komt? Je kunt het wel een SCS vragen, maar ze beslissen nog altijd zelf wat de nieuwe game wordt.
Ik ga SCS Software niks vragen in ieder geval, en dat ze hun eigen plan trekken snap ik ook wel, dat doen al die gameproducers.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
-
- Lid
Haha mooi zo. punt is, ik krijg mijn console niet geopend in-game en dus kan ik niet de map edit opstarten. Is er een andere manier? ik ben bekend met modden mappen en texturen, maar dit is de eerste keer dat ik eigenlijk voor dit soort games wat doe. Ik map normaal voor shooters.
Fijn dat we al een ervaren texturer hebben die geïnteresseerd is en iemand die kan mappen
Hebben jullie MSN? dat is wat handiger met communiceren! Kijk mijn profiel op het forum even na voor mijn adres.
@Phantom: Sorry kerel, maar was eigenlijk bedoel dat eerste post er stond ter informatie en tweede post er was om mezelf even te omschrijven. Maar zo lukt het ook wel!
@Willem12345: Ideetitel houdt in, wat jij wil veranderen en daar een titel aan geeft, bijvoorbeeld, Trailers skinnen of Gebouwen, of uiteraard iets specifieker, De dom van Utrecht of Grachten Amsterdam
Fijn dat we al een ervaren texturer hebben die geïnteresseerd is en iemand die kan mappen
Hebben jullie MSN? dat is wat handiger met communiceren! Kijk mijn profiel op het forum even na voor mijn adres.
@Phantom: Sorry kerel, maar was eigenlijk bedoel dat eerste post er stond ter informatie en tweede post er was om mezelf even te omschrijven. Maar zo lukt het ook wel!
@Willem12345: Ideetitel houdt in, wat jij wil veranderen en daar een titel aan geeft, bijvoorbeeld, Trailers skinnen of Gebouwen, of uiteraard iets specifieker, De dom van Utrecht of Grachten Amsterdam
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Vorige bericht gewijzigt